Draamaa kampaajalla?

Viime viikolla päätin käydä päivittämässä kulahtanutta ulkonäköä kampaajalla. Hiukset oli ylikasvaneet, kulmakarvoja en ole ehtinyt nyppiä ja kulmista sekä ripsistä oli värikin jo lähtenyt pois. Mun vakkarikampaaja oli varattuna ajan kohtana mikä itselle kävi, joten jouduin antamaan itseni toisen kampaajan käsittelyyn. Pitkän googletuksen jälkeen varasin ajan HS-Salonkiin. Mua jännitti ihan todella paljon ja vahdin tyyliin jokaista veitsen vetoa ja saksien liikettä. Mutta henkilökunta oli ammattitaitoista ja kuunteli hyvin toiveitani, joten turhaan jännitin lopputulosta. Tyytyväisenä poistuin tuolta kampaamosta päivitetyn ilmeen kera.

Varmaan mietitte ihmeissään miksi tarkkailin jokaista liikettä. Mulle jäi nuoruudesta traumat kun yksi kampaaja veti mun hiukset semmoiseksi 60v nainen tyylisiksi HairStoressa. Eli siis sivuilta, takaa ja päältä noin 3-4cm mittaisiksi. Emo-otsatukasta tuon kampaajan tuotoksena tuli tasainen ja kulmakarvoihin asti ylettyvä. Sen jälkeen en uskaltanut käydä moneen vuoteen kampaajalla. Tästä myös johtuu epäluuloisuus kampaajiin, jotka ei ennen ole hiuksiini koskenut.


Kommentit

  1. "Omasta tyylistään" kauhean varmat homomiehet on kyllä yks parturi-kampaajien painajaiamaisin asiakasryhmä. Toiveet ihan ufoja ja mikään ei tahdo kelvata. Sulla on sentään vielä hiuksia joita työstää mut kun kähes kalju äijä haluu jonkun "ananastukan" ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis mä oon omasta mielestäni helppo. Mun ohjeet on pari reilu sentti pituudesta pois sivuilta ja takaa, keventää, otsahiuksiin vain kevennys ja revitty rokahtava tyyli.

      Poista
  2. Hiukset kasvaa niin nopeasti, että oikeastaan on ihan sama vaikka vähän menisi pieleenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vain ihminen joka ei välitä omasta ulkonäöstään ajattelee noin.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?