Huuliin lisää täytettä?

Mulla on kauhea kriisi taas huulien kanssa. Mun oma pistosten tekijä on äitiyslomalla ja haluaisin päivittää huulia. Noita reunoja nostattaa ja muualle ylläpitoa laittaa. Joudun kuitenkin odottamaan varmaankin syksyyn asti. Onneksi GlamGlown lipplumber auttaa hiukan tähän ongelmaan.

Mutta sen kuitenkin huomaa, että tähän tulee itse sokeaksi. Toissapäivänä Facebookissa tuli muistoissa pari vuotta vanhoja kuvia ja huh huh... Mun ylähuuli on varmaan 5x paksumpi kuin tuolloin. Tosin lähtökohta olikin olematon viivahuuli.

Huulien lisäksi pitäisi tehdä nämä mun tatuoinnit loppuun. Mulla ja Ming-Naa Tattoon Minnalla ei vaan nää aikataulut kohtaa. Nyt kun mulla olisi ensi viikolla kolme päivää vapaana, niin tuo horo on Barcelonassa...

Tällä hetkellä matkalla kohti Tamperetta työkeikalle erittäin pirteänä.

Kommentit

  1. Voi rakas Petruska,ymmärrä nyt hyvä ihminen että oot just hyvä,mahtava,komea ja kaunis,älä oikeesti laita mitään siihen turpavärkkiis,jos sä liikaa alat muokkaileen naamaas,siitä tulee vähän oudon näkönen.Kaikki mikä sussa on,se on osa sun persoonaa,feikki on feikkiä.Ja lopeta se peiliin tuijottelu vaan etsiäksesi vikoja,niitä kyllä löytyy kaikilta kun oikeen hakemalla hakee,nii ettäs tiedät.Ps.eikä ollu muuten äitees mikä kirjotti tän:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos katossa on reikä se pitää korjata. Sama koskaa ulkonäköä.

      Poista
    2. Ton ulkonäön muokkailun kanssa vaan helposti käy niin että se reikä tai sokea piste onkin omassa mielessä, näkee vain vikoja ja aina vain lisää korjattavia reikiä. Korjailetko muuten samalla innolla reikiä tiedoissas ja taidoissas, ulkonäkö on aika pieni osa kokonaisuutta.

      Poista
  2. Mitä meet Tampereelle tekemään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisko noissa huulissa tavoittelemista

      http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e15/10890749_793286014079813_1544593421_n.jpg?ig_cache_key=ODkwNzc2ODM1OTM0NDgwNDEx.2

      Poista
    2. Ihan luonnollisella linjalla pysyn kuten tähänkin asti =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?