ESC2017 2nd Semi-Final: Vittu mitä paskaa!

Tämä toinen semi oli kyllä yhteen sanaan tiivistettynä katastrofi. Äänestystulokset oli jotain, mitä en olisi kyllä uskonut koskaan näkeväni. Olin aivan 100% varma Makedonian sekä Sveitsin jatkoon pääsystä. En kyseenalaistanut näiden kahden jatkoon pääsyä varsinkaan livejen jälkeen. Voin suoraan sanottuna sanoa, että nyt vituttaa. Vain kolme kymmenestä toisen semin suosikistani pääsi jatkoon ja oikein arvasin 6/10... Serbian tippuminen oli odotettavissa heikon liven jälkeen, joten se nyt ei edes ärsyttänyt kun sitä osasi jo odottaa. Jatkoon päässeistä eniten järkyttää Kroatia sekä Itävalta. Enkä kyllä tajua mitä kukaan näkee Bulgarian tämän vuoden esityksestä. Irlanti esimerkiksi oli huomattavasti tätä poikaa parempi.
No yhdestä asiasta tosin voi iloita ja suuresti. Romania on finaalissa kuten kuuluukin! Finaalin suosikkini ovat Romania, UK, Kreikka, Ranska ja Tanska. Joku noista viidestä tulee voittamaan Eurovision Song Contest 2017- kilpailun.


Kommentit

  1. Ainahan se harmittaaa jos joku toinen on toista mieltä kuin itse. Muut ihmiset ovat yksinkertaisesti tyhmiä ja niitten mielipiteet ihan perseestä. Ite olen kypsä ja fiksu ihminen. Ja mullla on paras makukin! NIH!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Euroviisuista ku on kyse ni oon tottunu karsintojen menevän niinku mä haluun. Ensimmäinen kerta koko mun viisuhistorian aikana kun suuri suosikki tippui. Mut onneks on internetti missä voi avautua miten kaikki muut on perseestä ja minä oikeissa <3

      Tosin pientä tää mun ininä on lätkä idioottien vollotukseen :D

      Poista
    2. Noh noh viisu idiootti, älä itke. Elämä jatkuu.

      Poista
    3. Niin mutta pitää ymmärtää, että jääkiekossa on sentään kysymys Todella Tärkeistä Isänmaan ja koko maapallon ellei peräti maailmankaikkeuden asioista, ihan ovat Miesten juttuja ne toisin kuin jotkut euroviisut!

      Poista
    4. Niin jatkuukin. Seuraavaks on Helsinki Pride ja sitten elämä jatkuukin vasta tammikuussa kun alkaa taas tulemaa sen vuoden viisukilpailijoita julki :D

      Jääkiekko ei ole mitään viisujen rinnalla ;)

      Poista
  2. Makunsa kullakin, musta toi Romanian kappale oli ihan kauhea. Saan hirveän päänsäryn joka kerta kun kuulen sen.

    PS. Se on 2nd eikä 2st.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpsistä.. Romania on top5 kärjessä huomenna ihan varmasti.

      Yöllä näköjään tullu joku ajatusvirhe :O

      Poista
    2. Sehän nähdään :D Eipä nää sun ennustukset oo ennenkään menneet ihan oikein.

      Poista
    3. Mun veikkaukset on aina varnaa tietoa. Tieto tulee suoraan sydämestä ;D

      Poista
    4. Tosi varmaa tietoa, Romania jäi kauas top viidestä.

      Poista
    5. Sun sydämessäkin on sitten vissiin jotain vikaa musiikkimaun lisäks ;) Ilmeisesti olet nyt sitten vetäytynytkin hiljaisuuteen parantelemaan särkynyttä sydäntäsi kun mitään kommentteja ei ole tullut vaikka selkeesti paras kappale voitti vahteeksi.

      Poista
    6. Seitsemäs sija ei mun mielestäni oli kaukana top5 joukosta.

      Ja sydämess' ei ole mitään vikaa. Ei ole vain kerennyt vielä kirjoittaa blogia. Tänä iltana kuulette minun mielipiteen :)

      Poista
  3. Portugali voittaa (01:02)

    VastaaPoista
  4. Olit taas väärässä. Venäjä ei osallistunut, vaikka olit 100% varma siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis minä olen aina oikeassa ja muu maailma vain tekee vääriä päätöksiä :)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?