Paluu laadun pariin!

Olen kärsinyt alku vuoden ajan surkeasta elektroniikasta. Mun läppäristä on näppäimiä saanut kiinnitellä takaisin ja loppuvaiheessa se käynnisteli itseään vähintään tunnin välein. Lopulta se kirjaimellisesti räjähti tuoden ihanan sähkön hajun savuineen asuntoon. Sen lisäksi mulla on nyt ollut iPhone testikäytössä noin kuukauden ajan. iPhone ei kyllä ole yhtään minun puhelin. Surkea käyttöjärjestelmä, eikä muutenkaan miellyttänyt itseäni. Sori vaan iPhonen käyttäjät, mutta teillä on surkea maku.

Uudeksi läppäriksi valikoitui Asuksen X sarjan söpön värinen läppäri, josta nyt ekojen käyttökertojen perusteella olen pitänyt todella paljon. Tietokoneessa tärkeintä itselleni on, että se on hyvännäköinen, ei jumita ja että se on helppo kuljettaa mukanaan.

Puhelimessa palasin ehdottomaan ykköslaatuun. Ei ole Sonya voittavaa puhelinta vieläkään tullut vastaan. Nyt tosin hyppäsin Z sarjasta X sarjan pariin hankkimalla Sony Xperia X Performancen. Kyllä olin onnellinen kun sai tämän puhelimen otettua käyttöön. Kaikki edellisen Sonyn tiedostot ja sovelluksetkin tulivat tähän automaattisesti kiitos varmuuskopioinnin. Tosin kuvia en ole näköjään laittanut varmuuskopioitaviksi. Se on harmi, koska siellä olisi ollut paljon kivoja kuvia Inglesin reissusta. Yhteen asiaan on tosin totutteleminen. Näytön koko on isompi mihin olen tottunut. Aikaisemmin olen käyttänyt vain Compacteja. Kuoreksi tietenkin tilasin söpön pinkin lompakkokuoren, koska #onlygayinthevillage.

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?