Koska mä haluun!

En muista milloin viimeeksi olisin ollut kaupungilla liikkuessa näin innoissani. Kävin Kampaamokauppa Sitruunassa päivittämässä hiukset. Ihan vain rakennetta rikottiin ja ohennettiin. Mulla hiukset kasvaa tosi nopeasti ja hiusten paksuus on sellainen, että kampaajatkin ''kauhistelee''. Kampaamon lattia näytti kuin olisi kaikki hiukset vedetty pois. No mutta nyt on taas hiukset helpommin muoltoitavissa.

Kampaamon jälkeen minulla oli 40min aikaa ennen kyydin saapumista. Päätin käydä kiertelemässä kauppoja ja H&M:ssä se iski. Siellä henkarissa oikein kutsui minua suuri teksti PRINCESS. Kyseessä oli ihana musta huppari, jossa vaaleanpunaisella teksti, pelinumero ja hihojen yksityiskohdat. Olin myyty samantien ja tuli se ''Mä haluun!'' fiilis. Ainoa vaikea päätös oli koon valinta. Istuvampi xs vai hiukan rennompi s? Päädyin loppujen lopuksi jälkimmäiseen vaihtoehtoon, koska tuo hiukan löysempi huppari näytti paremmalta kireiden pillifarkkujen ja tennareiden kanssa. Mitäs lukijat tykkää uudesta rakkaudestani?


Kommentit

  1. 2007 soitti ja tahtoi vaatteensa takaisin.

    VastaaPoista
  2. Mitä teet kaikille niille vaatteille, joita et enää käytä? Kuinka monta kertaa ajattelit tuotakin hupparia käyttää ennen kuin se saa luvan lähteä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myyn kirpparilla pois ja ei sitä etukäteen voi tietää kauan jotain vaatetta haluaa käyttää.

      Poista
  3. Tuli vaan mieleen, että saitko lapsena yleensä helposti kaiken mitä halusit? Oliko teillä tarkoin määrätyt karkkipäivät joihin kiltisti alistuit vai olitko sellainen karkkihyllyn eteen itkupotkuraivaroimaan jäävä äidin pikku kullannuppu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä jos sai itkupotkuraivarin vanhemmat ei huomioinu millään tavalla. Jatkoi vaan matkaa eteenpäin :'D

      Vasta teininä musta tuli hemmoteltu kakara ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?