Ihana kevät ♥

Kevät on ihanaa aikaa. Maa alkaa sulamaan, luonto alkaa kukoistamaan ja piristyy kummasti valoisuuden tullessa. Ja phyh sanon minä... Kevät on aikaa kun imuroidaan vähintään kaksi kertaa päivässä. Silti joka paikassa on koirankarvaa enemmän kuin koirilla turkissa kiinni. Hiekkaa myös löytyy joka paikasta enemmän kuin Saharan autiomaassa. Eteisen kanssa olen jo nyt luovuttanut, enkä enää jaksa vaivautua imuroimaan sitä kuin joka toinen päivä.

Kyllä siellä sisimmässä on fiilis, että jes kohta on kesä. Mulla vaan se nousee esiin sieltä mielen sopukoista vasta kun maa on kuiva ja koirien pohjakarvat on saatu harjattua pois. Onneksi mun pojat tiputtaa ne melko nopeasti ja joka iltainen harjaus helpottaa huomattavasti koirien projektia. Juuri äsken oli harjaussessio ja karvaa irtosi melkein muovikassillinen. Noin kuukausi olisi vielä kestettävä tätä rumbaa ja sitten korkkaan kyllä samppanja pullon tämän päättymisen kunniaksi.


Kommentit

  1. Itse olen todennut korvaamattomiksi avuiksi furminaattorin ja eteisessä odottavan pyyhkeen, jolla saa nopeasti pyyhkäistyä koirien tassut (teen tätä vuoden ympäri). Vähentää selvästi hiekan määrää sisällä.
    Myös omat kengät kannattaa pyyhkiä rappuralliin, niitä saa rautakaupoista ostettua.

    P.S. Netistä löytyy ihania videopätkiä koirista, jotka ovat opetettu pyyhkimään itse tassunsa eteismattoon, pitäisiköhän itsekin yrittää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vesiämpäri missä pyyhe eteisessä. Silti sitä hiekkaa johonkin väliin aina jää. Siinä kun 3-6x päivässä käy ulkona, niin sitä hiekkää kyllä keertyy silti.

      Tekis mieli rakentaa samanlainen pesuhuone ku tarhoissa. Se mis pessää kumpparit, kuravaateet ym.. :'D

      Poista
  2. Samppanjapullo. Tämäkin opetetaan siellä koulussa. Vain sanakirjassa menestys tulee ennen työntekoa.

    VastaaPoista
  3. Ne koirankarvat kannattaa kerätä talteen, pestä ja kehrätä langaksi, josta saa kudottua esim ihanan lämpimät käsineet.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?