Hiukset... Mitä tekisi?

Mun hiuksilla on kasvuvaiheessa nyt se kauhein kohta kun niitä ei voi laittaa oikein mitenkään. Tekisikin nyt mieli muuttaa suunnitelmaa hiusten kasvatusten suhteen. Laitan tuohon alle kuvia ja vastaa kysymykseen mikä sinun mielestäni minulle sopisi parhaiten. Kyselyn löydät sivupalkista. Kampaamokauppa Sitruuna taitaa taas kutsua?

Ps. Alin kuva on tämän hetkinen tavoitteeni.

Vaihtoehto #1

Vaihtoehto #2

Vaihtoehto #3

Vaihtoehto #4

Vaihtoehto #5

Vaihtoehto #6

Kommentit

  1. Vaihtoehto 5 tietenkin koska blondit vaan on ihania, eikös sulla ole siniset silmätkin. Ei mitään arabi tai japanailaismallisia, ei sovi suomalaisille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sini-vihreöt on mun silmät :)

      Väri tulee kyllä pysymään tummana. Vaalea ei minulle sovi yhtään vaikka usein sitä vaihtelun vuoksi testailen :D

      Poista
  2. Jos kokeilisit välillä ihan sitä luonnollista hiustesi väriä, muistatko vielä minkä väriset ne on? Tukka ja koko keho kiittää kun pääsee edes välillä hiusvärien myrkkykemikaaleista eroon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oma väri on seksikäs suomalainen maantienharmaa ja ei tuu tapahtuu :'D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?