No nyt on sekavaa ūüėĶ

Mun mielessä pyörii tällä hetkellä paljon asioita ja ajattelin tyhjentää ne tänne blogiin. Saa sitten lisää tilaa uusille jutuille. Aloitetaan vaikka asiasta minkä tajusin istuessani taas vaihteeksi kampaajan tuolissa. Tällä kertaa kävin värjäämässä ripsiä ja kulmia sekä kulmat siinä samalla muotoiltiin. Ja tajusin tosiaan olevani jäänyt koukkuun kauneushoitoloihin. Ennen hoidin itse kaikki hiustenleikkuut, hiukset, kulmien ja ripsien värjäykset, kulmien nyppimiset, kasvohoidot ym... ja käytin rahat ulkona syömiseen. Nykyään syön nuudeleita tonnikalalla ja vierailen useasti Kampaamokauppa Sitruunassa tai Kauneusklinikka LaWell:ssa. Hyvän ulkonäön saamisen lisäksi nuo kaikki hoidot on ihanan rentouttavia huultentäyttöä lukuunottamatta. Innolla odotan jo ensi perjantain Olaplex- hiushoitoa.

Iloinen uutinen seuraavaksi. En ole enää kipeä. Olen ihan varma sen johtuvan perjantaisesta tequilasta. Koska alkoholihan on desinfioiva aine ja minä viisaana poikana päätin sitten desinfioida itseni Unionin Sinkkuperjantaissa. Baariin mentäessä olin vielä kipeä ja seuraavana päivänä oli vain krapula. Krapulan poistuttua iltapäivällä olo oli kuin uudesti syntyneellä. Sinkkubileissä kyllä niin oma itseni sitten Inglesin. Flirttailin lähes jokaiselle miespuoliselle vastaantulijalle, mutta sehän tuollaisissa bileissä juuri onkin tarkoitus. Muutama joukosta erottuva yksilökin löytyi illan aikana. Niistä ehkä vielä kuullaan. Kohta kuitenkin on jo juhannus ja kesähäät voisi olla ihan kivat. Ennen bileitä vein vanhemmat elokuviin katsomaan Ringsin, josta teen alkuviikosta ihan oman postauksen.

Sitten on asia joka vetää mun älykkyysosamäärän entistä enemmän pakkasen puolelle. Tajusin tänään ettei se euroviisujen alussa soitettu hymni ole Euroopan hymni, vaan ainoastaan euroviisujen hymni. Se oli hirveä shokki. Mulle tulee muuten tuosta Euroopan hymnistä mieleen piirretyt mitä mun lapsuudessa pyöri telkkarissa. Mulla on vahva muisti jostain piirretystä missä oli joku viikinkinainen ja tuon tyylinen musiikki soi useampaan kertaan sen aikana, eikä se ole ainoa piirretty jossa muistelen samanlaisen biisin olleen. Kuunnelkaa ja kertokaa mulle jos saatte mieleen jonkun piirretyn missä kyseinen sävelmä esiintyy.

Sori kuvien puuttumisesta. En ole ottanut itestäni yhtään uusia kuvia kun olen tarkoituksella ollut ilman meikkiä viime aikoina, että iho saa levätä ja hengittää välillä. Eikä kipeänä ole muutenkaan jaksanut oikein välittää miltä näyttää. Minustahan ei kuvia oteta jos en ole laittautunut. Se on sama asia kuin olisin ilman vaatteita, eikä alastonkuvat ole somessa sallittuja. Tosin jos olisi käyttänyt beauty app:iä ja miljoonaa filtteriä olisi kuvista voinut tulla ihan hyviä näin jälkikäteen ajateltuna.



Kommentit

  1. Kyseessä ei ole mikään varsinainen euroviisujen hymni, vaan Euroopan yleisradioyhtiöiden EBUn tunnusmusiikki. Sama musiikki soi kun EBUn muutakin televisio-ohjelmaa(tai radiolähetyksiä), kuten vaikka klassisen musiikin konsertteja, lähetetään ympäri Eurooppaa.

    VastaaPoista
  2. Mihin se sun tinder mies hävisi? ;( ootko muuten enää tinderissä? Olis kiva jos tekisit siitä postauksen. Olisi hauska lukea mitä sulla on sanottavaa kyseisestä appista, kauheimmat ja parhaimmat iskuyritykset jne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka niistä? :,D

      Mulla ei ole paljoa kokemusta tinderin kauhuista. Multa nimittäin ei helposti siellä sydäntä saa.

      Pitää olla emo, rokkari, hyvännäköinen muusikko, maskuliinisen komea tai pretty boy. Ikäraja 22-29. Ikärajaa voi vuodella-kahdella muuttaa jos ulkonäkö on kiinnostava :D

      Poista
  3. En tiedä mistä on kyse,mutta ei näitä sun juttuja viitti enää lukee,näyttää siltä mitä enemmän sulle tulee ikää,sen tyhmemmäks tuut.Mistään muusta et osaa jutskaa,kun omasta lärvistäs ja homoista.En tosiaan oo mikään homokielteinen,mutta toi jee oon homo,gay,hintti,nussitaan jee jee,kaikki miehet on homoja jee ihan vissisti on koska mäkin oooonnnn.Kasva vähän,halipatsui!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa homoseksuaalin miehen blogiin, joka kertoo hänen elämästään. Luulitko paljonkin hetero aiheista juttua täältä löytyvän?

      Jos ei kiinnosta lukea niin get the fuck out of here. Mä en edelleenkään ole täällä ketään miellyttämässä.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?