Miksi en löydä miestä?

Miksi olen edelleen sinkku? Miksei minulle ole tullut vielä vastaan sitä yhtä oikeaa? Tähän on todella yksinkertainen selitys ja se on liian tiukat kriteerit. Mitkä nyt sitten ovat ne kriteerini? Noh minäpä kerron.

1. Miehen tulee olla emo, rokkari, muusikko tai pretty boy.

2. Iältään 22-30 vuotias.

3. Miehen tulee olla tatuoitu, sillä tatuoidut miehet ovat ihan saakelin seksikkäitä.

4. Miehellä ei saa olla partaa, viiksiä, selkäkarvoja, rintakarvoja, karvaiset kädet tai vatsakarvoja.

5. Vartalon tulee olla joko hoikka tai lihaksikas.

6. Täytyy olla valmis vakavaan suhteeseen.

7. Haluaa joskus mennä naimisiin. Ja ei en ole kosimassa heti toisilla treffeillä. En mäkään niin hullu ole vaikka vielä mä ne mun häät saan. Se on vasta sitten kun suhteen alkuhuuma on ohi ja tavallinen arkikin sujuu yhdessä.

8. Miehen täytyy olla eläinrakas.

9. Mies ei saa haluta lapsia, koska niitä ei mun kanssa tulla adoptoimaan/hankkimaan sijaissynnyttäjää.

10. Molempien täytyy tulla toimeen toistensa sukujen kanssa.

11. Mies ei saa olla sohvaperuna. Tykkään matkustaa, käydä ravintoloissa syömässä, bailata clubeilla ja muutenkin viettää sosiaalista elämää sohvaperunana olemisen sijasta. Samaa odotan myös mieheltä.

12. Nämä ominaisuudet tulee löytyä: suvaitsevainen, avarakatseinen, utelias, sponttaani, kokeilunhaluinen, romanttinen, yllätyksellinen ja sosiaalinen.


Jos luit kaikki kaksitoista kohtaa ja nuo kriteerit sopii sinuun, niin laita kuvallinen treffipyyntö sähköpostitse osoitteeseen petripenna@luukku.com



Kommentit

  1. Jos oot ihan tosissasi noitten vaatimusten kanssa on kyllä parempi ettei sitä miestä löydy. Ei parisuhteesta tule mitään jos toinen osapuoli on kovin lapsellisten unelmien vallassa tai muuten vain tyhmä. Kokeile uudestaan vaikka kymmnenen vuoden kuluttua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisikö minun ottaa siis sinun mielestä mies kumppaniksi, joka ei miellytä minua ulkonäöllisesti, ei sovi elämäntyylini kanssa yhteen ja on luonteeltaan semmoinen joka ei innostuta yhtään?

      Ennemmin pysyttelen sinkkuna ja harrastan irtoseksiä/seksisuhteita.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Njäh... Tuo sana on loppuun kulutettu.

      Poista
    2. Karismaa = paksu lompakko

      Poista
    3. Njäh... Jos haluisin rikkaan miehen ni mul ois jo. Niitä ku on aina tyrkyllä.

      Luonne ja ulkonäkö on mulla ne jutut mitä katon ja muut on toissijaisia.

      Poista
  3. Joo, siitä vaan ettimään =DD Voin kyllä sanoa, että elämänkumppania etsiässä on aikas montakin tärkeämpää seikkaa kuin vatsankarvoitus...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kumppanin täytyy miellyttää ulkonäöllisesti. Karvainen mies = 100% varma turn off.

      Mua ällöttää ihokarvat ja niistä tulee mulle mielikuva epähygieenisuudesta sekä ettei mies huolehdi itsestään.

      Poista
    2. Oon kyllä varautunut etten löydä koskaan mitään pysyvää. Tähän mennessä suhteet on kestänyt vuodesta kahteen.

      Poista
    3. Onneksi ihmisillä on taipumus viisastua vanhetessaan. Jos elät viisikymppiseksi voit yllätykseksesi silloin huomata olleesi ja parikymmentä vuotta ihan tyytyväisenä parisuhteessa karvaisen miehen kanssa joka on kaikkea muuta kuin unelmiesi mies mutta siitä huolimatta juuri se ainoa oikea.

      Poista
    4. Mulla itseasiassa on ollut karvainen poikaystävä. Viikon seurustelun jälkeen ei ollut enää karvainen.

      Poista
    5. Tuo suhde päätty ku oon kuulema liian vaativa :,D

      Poista
  4. Jossain vaiheessa sitä kasvaa, ja tajuaa ettei treffisovellusten ehdottomat vaadelistat ole todellisuutta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joistain noista ulkonäöllisistä kriteereistä tottakai voi joustaa, mutta mun kanssa ei pysty saamaan toimivaa suhdetta jos kriteerit 6, 7, 8, 9, 10 11 ja 12 ei täyty. Ajattele nyt minua ihmisen kanssa joka ei pidä eläimistä tai jonkun kanssa jolla on kauhea vauvakuume. Herranjumala sentään...



      Mun oma suhdehistoria on seuraavanlainen.

      On ollut tosi hyvännäköisiä miehiä, jotka on luonteeltaan olleet täysiä mulkkuja. Ne ei tietenkään ole kestänyt.

      Sitten on ollut ei niin hyvännäköisiä luonteeltaan tosi ihania. Ei nekään ole kestänyt.

      Kun nuo kaksi yhdistää saadaan aikaiseksi se elämän kumppani minulle.

      Poista
    2. No joistain noista ulkonäöllisistä kriteereistä tottakai voi joustaa, mutta mun kanssa ei pysty saamaan toimivaa suhdetta jos kriteerit 6, 7, 8, 9, 10 11 ja 12 ei täyty. Ajattele nyt minua ihmisen kanssa joka ei pidä eläimistä tai jonkun kanssa jolla on kauhea vauvakuume. Herranjumala sentään...



      Mun oma suhdehistoria on seuraavanlainen.

      On ollut tosi hyvännäköisiä miehiä, jotka on luonteeltaan olleet täysiä mulkkuja. Ne ei tietenkään ole kestänyt.

      Sitten on ollut ei niin hyvännäköisiä luonteeltaan tosi ihania. Ei nekään ole kestänyt.

      Kun nuo kaksi yhdistää saadaan aikaiseksi se elämän kumppani minulle.

      Poista
    3. Ja sitten on niitä jotka on kerrottu blogissa mutta joita kukaan muu ei ole koskaan nähnyt.

      Poista
    4. Kyllä on nähnyt kaverini sekä perheeni. Enkä mä nyt kaupungilla kulje ja huuda ''Tää on mun poikasystävä!''. Ja blogiin ei tule koskaan kuvaa poikaystävästäni poikkeuksena kaksi suhdetta, joissa toinenkin osapuoli kirjoitti myös blogia. Heistä löytyy kuvia vieläkin vanhoista postuaksista.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?