Kuolen AIDS:iin!

Milloin tämä olo helpottuu? Jo yli viikkon ollut kipeänä. Nappasi Helsinki-Vantaan lentokentältä melko varmasti jonkun bakteerin itämään itseeni loman ajaksi ja sitten se vikana iltana iski. Tai sitten otin Inglesin homokylästä aidsin ja kuolen tässä nyt sitten pois kuten kavereille olen kertonut. Mulla oli muutes hirveän terveellinen ruokavalio nyt loman jälkeen. Ei rasvaa, sokeria ym... Eilen sitten olin ''Fuck it! Jos nyt kuolen, niin kuolenpahan hyvin syöneenä.'' Ostinkin sitten pari pizzaa, sipsiä, karkkia ja jäätelöä. Ainakin psyykkisesti kunto parani noiden myötä, enkä ole enää kuolemassa. Pitäisi varmaan käydä lääkärissä katsomassa tulehdusarvot sun muut. Jos vaikka jotain antibioottia saisi ja pääsisi nopeammin parantumaan.


Kommentit

  1. Törkeän huono vitsi,osalla ihmisistä on vieläkin omituisia käsityksiä hivistä ja tuollaisilla heitoilla vain vahvistat ennakkoluuloja! Hiviin ei enää kuolla, siihen on olemassa tehokkaat lääkitykset nykyään. Kai sentään tiedät miten hiv tarttuu ja osaat suojautua, ja myös suojauduit matkallasi? Jos on jotain epäilyksiä menet heti testeihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos mun blogia on lukenu pitempään, niin tietää mun rakastavan mustaa huumoria. Ja ilman sitä mun blogi ei olisi mun blogi. Ja itse kyllä tiedän todella hyvin hiv:stä ja aidsista. Se lääkitys on nykyään niin tehokas, että viruskannat saadaan niin alas, että tartuntavaarakin menee nollille. Esimerkiksi Helsinki Pride tapahtuman yhteydessä on monia hiv aiheisia luentoja, tukipisteitä ym... joiden kautta olen asiaan perehtynyt vuosien mittaan.

      Poista
  2. Oon miettinyt et voiko sulla olla kotona rakenteissa hometta tai muuta sisäilmaongelmaa kun oot jatkuvasti flunssainen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole. Lapsena asuttiin hometaloja ja niitä oireita en unohda.

      Tää oo mitään verrattuna siihen.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?