Suomi on jo päihitetty!

Mulla tää vointi on taas vähän heikentynyt. Nuha ja yskä on melkein jo kokonaan pois, mutta olo tuntuu kuumeisemmalta kuin alkuviikosta. Varmaan liikaa koirien kanssa meuhkannut ulkona tai sitten tämä johtuu siitä kun viime yönä mulla oli niin kuuma, että vein koirat lenkille boksereissa ja hupparissa. Noh lisää buranaa ja meno jatkuu.

Nyt tässä useamman tunnin olen maannut sängyssä ja katsellut Eurovision 2017 artikkeleita sekä videoita. Katsoin myös muiden maiden julkistetut biisit. Kovin montaa niitä ei vielä ole, mutta jo tässä vaiheessa voi sanoa, että Suomi on jo päihitetty. Sieltä löytyi nimittäin Valko-Venäjän tosi kiva ja menevä biisi sekä Iso-Britannia, joka näyttää Suomelle miten tehdään kunnollinen balladi. Alkuvuodessa on aina parasta juuri tämä kyttääminen milloin uusi biisi julkaistaan.

Pakko muuten avautua yhdestä jutusta mikä ei mun ymmärrykseen mene. Se on nämä ''No kuuntelen vielä pari kertaa biisin läpi jos vaikka tämä alkaisi avautua ja rupeaisin vaikka tykkäämään tästä.'' ihmiset. Koska jos se biisi on hyvä se kolahtaa kerralla ja kunnolla. Jos biisi ei ensimmäisellä kuuntelukerralla ole hyvä se kuuluu ''Paska biisi''- kansioon. Että jos mun blogin lukijakunnasta löytyy tälläisiä viisuilijoita, niin avatkaa mulle edes vähän tätä juttua.



Kommentit

  1. Mä kuulun kyseiseen kategoriaan. Mulle kappaleessa tärkeintä on lyyrikat, eikä ne aina avaudu ekalla kerralla kuuntelu kerralla. Niistä voi joka kerta löytää jotain uutta ja tarkoituksia avautua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä jos se musiikki ei heti iske, niin ne sanatkaan ei enää pelasta biisiä vaikka ois kuin mahtava sanotus.

      Poista
  2. Kyse on varmaan synnynnäisestä temperamentista, toiset ihmiset "syttyvät" hitaasti ja asiat aukeavat vähitellen tutkimalla ja harkitsemalla. Ilmeisesti itse olet sellainen impulsiivinen ja nopeasti pitkästyvä kaikkihetinytjaniinettätuntuu -tyyppi, joka ei kauheasti mieti ja harkitse tekemisiäänkään vaan menee kulloisenkin fiiliksen mukaan, esim. hankkii spontaanisti jonkun toisen mielestä hölmöjä tatuointeja. Ihmiset on synnynnäisesti luonteeltaan erilaisia ja jotkut piirteet ovat geneettisiä, esim. mun suvussa melkein kaikki on hyvin hitaita ja hillittyjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kuulun niihin, jotka ensin tekee ja sitten miettii jos miettii. Useimmiten on jo seuraava juttu työn alla ja vanhoja juttuja kerkeä enää edes miettimään :D

      Elämä vaan on paljon ihanempaa kun menee tunteen ja sydämen mukaan jättäen järjen taka-alalle.

      Mutta juuri tästä syystä tarvitaan myös teitä järjellä ajattelevia tai maailma olisi yksi kaaos.

      Ja nämä kaksi ajattelutapaa kun yhdistää saadaan Eurovision Song Contest voittaja.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?