Olenko minä hullu?

Olenko minä hullu vai omaanko yliluonnollisia kykyjä? Kävin äsken koirien kanssa koirapuistossa antamassa niiden riehua energiansa pois, että saan nukkua yön rauhassa. Takaisin päin kävellessä näin vastaan tulevan naisen ruskean koiran kanssa. Rupesin ottamaan koiria jo lyhyemmälle hihnalle ja kun katsoin taas eteeni nainen sekä koira olivat poissa. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näen jonkun ihmisen tai eläimen, jotka yks kaks katoavat. Minulla onkin tälle muutama selitys.

1. Olen ihan vain yksinkertaisesti hullu ja näen hallusinaatioita. Oiskohan skitsofrenia iskemässä?

2. On olemassa rinnakkaismaailmoja. Nämä maailmojen rajat välillä häilyvät ja pystyy näkemään hetkellisesti toiseen maailmaan.

3. Omaan yliluonnollisen kyvyn nähdä aaveita. Sieluja, jotka ovat jääneet jumiin tähän maailmaan syystä tai toisesta.

4. Aikaportaali avautuu silloin tällöin menneeseen tai tulevaan aikaan jonkin avaruudessa tapahtuvan jutun seurauksena.

5. Alienit kaappasivat kyseisen naisen ja koiran huomaamattomasti kun katseeni hetkeksi meni muualle.






Kommentit

  1. Ootko ollu tipattomalla, toi vois olla deliriumin oire, osalle tulee tollasia hallusinaatioita jos yhtäkkiä lopettaan viinan juonnin. Tai sit jos on univajetta voi tulla tollasia valveunia. Skitsofreniassa tuskin epäilisit näkemääs vaan toi nainen ja ruskea koira olis jatkuvasti jossain nurkan takana väijymässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt hei! En harrasta mitään ryyppyputkia :'D

      Univajetta kyllä löytyy enemmän kuin tarpeeksi.

      Poista
  2. Tapauksen tärkein tieto on, että huomasivatko koirasi tämän parivaljakon tulon?

    VastaaPoista
  3. Veikkaan vahvasti kohtaa 1. Kannattaa kävästä lääkärillä ja jutella asiasta. Onko sulla joku lääkitys josta vois sivuoireina tulla halluja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh... Tuo kuolleiden näkeminen ois ollu paljon kivempaa :/

      Ja mulla on ihan tosi kova lääkitys. Sirdaludia, Voltarenia ja Sumatriptaania migreenikohtauksien hoitoon.

      Poista
    2. Mutta jos lääkärit onki salaliitossa ja mun lääkkeet ei ookkaa sitä mitä lukee? O__O!

      Poista
  4. Sivupolulle kääntyminen on tietysti täysin mahdotonta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sivupolkuvaihtoehtona kävellä taloa päin tai autotielle :,D

      Poista
    2. No esimerkiksi remmiräyhän koiran kanssa siirtyminen autotielle ei ole mikään mahdottomuus.

      Poista
  5. Tiesitkö, että ihminen voi myös nähdä ns. valveunia. Niin sanottuja näkyjä. Siis aivot siirtyvät valveilla ollessa hetkittäin osittain uneen niin, että tajunta on oikeastaan hereillä, mutta silmien eteen ilmestyy "unia", jotka yleensä näkyvät vain lyhyen hetken ja sitten katoavat.

    Itse näin näitä nuorempana ihan jatkuvasti. Välillä se oli pelottavaakin. (En uskaltanut ajaa autoa yksin enkä ainakaan pimeällä, koska pelkäsin, että metsästä "hyppää jokin iso eläin", jota ei siis oikeasti ole olemassa, ja minä äkkijarrutan ja aiheutan onnettomuuden. Muiden ihmisten läsnäolo ja juttelu yleensä estää näkyjä ilmestymästä.)

    Näyt eivät ole vaarallisia. Niillä ei ole mitään tekemistä skitsofrenian kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuollaisia mulla oli intriaikaan kun unet omi metsäreissuilla 0-2h luokkaa.

      Ja en mä nyt vakavissani luule et mulla skitsofrenia ois ;D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?