Olen oudon ajoissa...

Ensimmäinen kerta kun olen näin ajoissa. Eilen tein viimeiset joululahjaostokset samalla kun näin pitkästä aikaa erästä ystävääni, jonka kanssa kävimme lahjaostoksilla, kahvilla ja drinkeillä. Kannattaa muuten kokeilla glögiä Malibulla. Ihan älyttömän hyvää. Tämä glögi syntyi kun minun teki mieli molempia ja otinkin sitten molemmat. Lahjaostosten lisäksi asuntokin on jo siivottu joulua varten. Huomenna tosin varmaankin vielä imuroin kertaalleen. Koirista kun tuota karvaa irtoaa niiden leikkiessä. Joulu on minun osaltani siis jouluruokien valmistusta vaille valmista. Huomenna paistan laatikot illalla ja loput ruuat vasta jouluaattona. Mitenkäs lukijoiden jouluvalmistelut etenee?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?