Katsahdus menneeseen ❤

Taas on yksi vuosi eletty ja onkin aika katsahtaa menneeseen vuoteen.

Suurin asia kuluneessa vuodessa on tietenkin puolen vuoden seikkailu armeijan ihmeellisessä maailmassa. Se maailma on kyllä semmoinen, että jos ei ole armeijaa käynyt ei siitä voi kyllä edes puhua. Koko ihmisten kirjo laitetaan samaan laitokseen elämään toistensa kanssa vuorokauden ympäri ja tunneskaaloja tuolla reissulla oli laidasta laitaan. Luutnantti kun viimeisinä päivinä sanoi meidän tulevan ikävöimään armeijaa nauroin vain. Nyt täytyy kyllä myöntää hänen olleen oikeassa. Monet kerrat olen ajatuksissani miettinyt, että kumpa pääsisi sinne takaisin. En kyllä kadu tippaakaan päätöstäni lähteä armeijaan. Se oli huikea kokemus ja jos tulisi mahdollisuus mennä uudelleen armeijaan tekisin sen melko varmasti. Mulla oli todella suuret ennakkoluulot kyseisestä paikasta ja mikään niistä ennakkoluuloista tai tornareista mitä kuulin ennen armeijaan lähtöä ei pitänyt paikkaansa. Armeijasta käteen jäi huikea kokemus, ystäviä, taito puolustaa Suomea ja taito pelastaa ihmishenkiä. Yhteen asiaan ei tosin armeijakaan pystynyt. Fobiani pimeisiin metsiin säilyi yhä. Armeijassa ei ollut mitään ongelmaa samoilla pimeissä metsissä esimerkiksi yksin vartiopaikoille. Silti edelleen jos olen edes pimeän metsän reunalla alkaa ahdistamaan. Jos menisin pimeään metsään saisin varmaan saakelinmoisen paniikkikohtauksen tai joutuisin psykoosiin. Armeija-ajastani pääset tarkemmin lukemaan klikkaamalla tästä.

Armeijan jälkeen oli vähän olo mitä helkuttia sitä nyt seuraavaksi tekisi. Pian armeijan jälkeen kuitenkin sain puhelun Work&Leicure Club Unionista. Monta vuotta olen ollut Giggling Marlinissa hommissa ja päätinkin, että on aika siirtyä uusiin haasteisiin varsinkin kun tilaisuus tarjoiltiin hopeatarjottimelta. Unionissa olen päässyt vaikuttamaan Lappeenrannan yöelämään erilaisia tapahtumia suunnittelemalla. Omaa kädenjälkeäni ovat olleet muun muassa Erillaisenlapsen kanssa suunnittelema The Full Moon Party// Dj Amanda Harkimo ja täysin omaa käsialaani oli Unionin muutama viikko sitten olleet pikkujoulut, joissa oli esiintyjänä Lamourettes. Muistan kun täytin 18 ja minulle sanottiin minun tuleva tuohon clubielämään parin vuoden sisään kyllästymään. Minulla tuo on kuitenkin mennyt päinvastoin ja innostun vuosi vuodelta enemmän ja enemmän yökerhojen ihmeellisestä maailmasta. Ja tuo porukka minkä kanssa tätä juttua saan tehdä on jotakin niin mahtavaa. Parempaa porukkaa ei voisi toivoakkaan. Paikan vaihto on tuonut minulle niin paljon uusia mahdollisuuksia, että innolla odotan mitä tuleva vuosi tällä saralla tuo tullessaan.

Ihmissuhteissakin on ollut vilkasta armeijan päätyttyä. Minun syksyyn mahtuu muutama romanssi ja olen saanut uusia ystäviä, joista on tullut todella läheisiä. Erityisesti Jennasta (Some maailmassa Erillainen lapsi nimellä tunnettu.) on tullut erittäin läheinen. Ollaan oltu viikottain useana päivänä tekemisissä, mutta nyt tuo horo perkele meni muuttamaan Espooseen ja ei nähdä enää kovin usein.

Kaiken kaikkiaan kulunut vuosi on ollut elämäni ehdottomasti tapahtumarikkaimpia. Haluaisin kirjoittaa jokaisen pikkuisenkin jutun, mutta tästä postauksesta tulisi aivan liian pitkä. Onkin siis aika kiittää kaikkia kuluneeseen vuoteen kuuluneita ihmisiä ja toivottavasti meillä on vielä monta ihanaa vuotta yhdessä vielä edessä.



Katsahdus menneeseen vuotee - That Fucking Princess Petri from Petri Penna on Vimeo.

Kommentit

  1. Armeija. Mystinen paikka ;D

    Käyppä lukasemmassa maailmastaparempimeille.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No armeija kyl on semmone ufo paikka ettei toista löydy. Täysin oma maailmansa niin hyvine kuin huonoine puolineen :D

      Käyn huomenna lukemassa kun vireys tila on semmoinen, että jaksaa keskittyä.

      Poista
    2. En tiennykkään että oot töitä löytäny, onnea! Hienoo kun pystyy työajalla ryyppään ja bailaan, mulle kans tommonen duuni.

      Poista
    3. No siis oon ollu 19 vuotiaasta lähtien yökerhohommissa. Ennen Giggling Marlinissa ja Johanna Tukiaisen kanssa ympäri Suomea. Nykyään tosiaan Unionissa viime kesästä lähtien.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?