Pääsin Ru Paul's Drag Race- kisaan!

Pääsin kilpailemaan Ru Paul's Drag Race kilpailuun ja pakko sanoa, että oli aivan mahtava kokemus. Olen naureskellut tässä koko päivän viime öiselle unelleni. Eli minut valittiin kyseiseen kisaan mukaan ja uni oli todella selkeä jääden hyvin muistiin. Mulla oli ihan mielettömän upeita asuja iltapuvuista Tekkeni Xiaoyu tyyliseen taisteluasuun. Voitin suurimman osan kilpailuista ja olin yleisön suosikki. Pääsin finaaliin asti ja sitten joku kanssa kilpailija rupesi nälvimään ja ärsyttämään minua. Olisin voittanut koko kisan, mutta minut diskattiin kun tinttasin suorassa finaalilähetyksessä sitä mua ärsyttänyttä kilpailijaa turpiin WWE tyyliin. You don't fuck with this queen biatch! Pitää varmaan alkaa vähentämään Netflixin katsomista ennen nukkumaan menoa?

Niin ja joku kyseli edelliseen postaukseen miten näin nuorella menee joku paikka rikki niin useasti. Kännykällä vahingossa poistin tuon kommentin, niin vastaan nyt tähän. Minulla on yliliikkuvat nivelet, jotka altistaa mut niksauttelemaan paikkoja erittäin herkästi. Ja mun nivelet ei ole mitenkään vähän yliliikkuvat, vaan saan kämmenselänkin lähes käsivartta vasten taitettua ihan leikiten. Tässä siis syy miksi onnistun oikein helposti niksauttelemaan polvilumpiota sijoiltaa ja muuta mukavaa.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?