Olemme jännän äärellä!

Se vaihtoi sukupuoltaan? No nyt ollaan todellakin jännän äärellä. Pakko siis vähän päivittää mun Fable 2- pelin juonenkäännettä kun itse olen niin huvittunut. Eli tuo mun naishahmo joi taikajuomaa, joka muutti hänet naisesta mieheksi. Tästähän ei edelliset aviomiehet olleet kovin innoissaan. Molemmat haluaa eron ja jauhaa koko ajan ''Maybe this was a mistake.'' Noh tällä on kuitenkin nyt kolme lasta noiden vanhojen aviomiesten kanssa. Kuitenkin seksuaalinen elämä on niin kuollutta kun ne pihtarit ei enää anna, joten hommasin kaksi uutta aviomiestä, jotka ovat ratkaisu tähän ongelmaan. Eli nyt mun hahmo on siis transihminen, kolmen lapsen isä, kahdessa avioliitossa missä on vain lasten takia sekä kahdessa onnellisessa homoavioliittossa. Tää peli on vaan jotain niin mahtavaa.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?