Mulla on ajolupa!

Sain vihdoin aikaiseksi hakea Trafilta sen ajoluvan. Kone näytti vihreää valoa ja nyt siis pitää tuohon mun autoon ostaa se opetuspoljin. Viikonloppuna iskä laittaa auton opetuskuntoon ja maanantaina konttorille ja sitten ajelemaan. Kannattaa pysyä poissa liikenteestä maanantaista lähtien siis. Terveisin en edes tiedä missä on kaasu ja missä jarru.


Kommentit

  1. Miten helvetissä voit olla yli kakskymppinen,etkä osaa ajaa autoo?Mä osasin ajaa jo kymmenen ikäsenä ja viimeistään siitä pari vuotta handlasin hallintalaitteet ja jopa osasin vaihtaa rillat alle.Kehdossako sä oot vaan makaillu,ei vittu joo,sori,hämmästyttää ja kummastuttaa.En muuten oo mikään talonpoika,mikä siellä omilla tanhuvilla päässy ajeleen,tokihan suljetuilla teillä,mutta.Aarghh,hei Milla,sä et oo mikään tyttö enää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei mun tartteis edellekkää opetella, koska taxi kulkee ja mul muuteki aina kuski. Mut haluun opetella ite ajaa et pääsee useemmi Helsingissä ja muual päi Suomee jne... käymään. Mua ei kiinnosta autot ja siksi ei ole kiinnostanut opetella.

      Ja mä en todellakaan rupea itse autoa räpläämään. Tuulilasinpesunestettä, vedet, öljyt, pyyhkiät ja bensat hoidan itse ja kaiken muun hoitaa korjaamo tai isä. Tai sitten vain heivaan vanhan auton ja ostan uuden.

      Voin jo kuvitella millainen kirjoittaja siellä on. Liekkilippis, 10v vanhat vaatteet, amisviikset, ajat ikälopulla autolla, mutta 99,9% varmuudella olet provo.

      Sun kommentti vain nauratti mua niin paljon, että oli pakko julkaista.

      Poista
    2. Opettele nyt kuitenki.T:Liekkilippis ja 10v vanhat kledjut

      Poista
  2. En tajua, musta auton pitäminen kaikkine vakuutuksineen yms. yms. vie vaan aivan tajuttomasti rahaa ja alkaa olla katoavaa kansanperinnettä nuoremmilla ainakin täällä Turussa, mutta ehkä siellä missä asut ei ole mitään julkista liikennettä? Kyllä mäkin ajokortin ajoin kun vanhemmat maksoi yo-lahjaksi, vois tietty vuokrata joskus mutta toistaiseks ei ole tarvinnut ja ajotaidot ruostuu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auton pitäminen on saakelin kallista. Lappeenrannassa julkinen liikenne on niin perseestä, että se on vähän pakollista. Esimerkiksi edes viikonloppuisin ei kulje busseja puolen yön jälkeen.

      Poista
  3. Ostat uuden auton kun lasinpesuneste loppuu?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän surkeesti muotoiltu :D

      Tarkotin että pesunesteet, öljyt, bensat ym.. perusjutut hoidan itse.

      Jos isompaa vikaa niin korjaamo tai isä saa hoitaa semmoset tai ostan uuden auton.

      Renkaat saa myös joku muu vaihdella. Käsien sotkeminen autin paskaan ei ole mun juttu :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?