Mitä tapahtui julkkisuralleni?

Tähän en ole koskaan vastannut kunnolla ja kyllä.. Minusta piti tulla julkisuuden henkilö. Koko Suomen sylkykuppi. Halusin kaikkien tietävän minut ja tein melkolailla kaikkea mahdollista päästäkseni ihmisten tietoisuuteen. Liikuin paljon julkkispiireissä ja sitä kautta pääsin tutustumaan henkilöihin, joiden kautta julkisuuteen tuleminen olisi ollut mahdollista. Kerkesin antaaan haastatteluita vähän joka paikkaan. Olen ollut Suosikissa, Demissä, Metropolissa, Johanna Tukiainen kirjassa minusta on juttua (joka on täyttä valetta, koska en ole antanut mitään lausuntoja), Etelä-Saimaassa useita kertoja, Salatuissa Elämissä monta kertaa, tehnyt mallikeikkaa, Veikkauksen mainoksessa ym... Suosikissa minusta oli kyseisen numeron pääartikkeli otsikolla ''Minusta tulee julkkis!''. Pääsin aina siihen pisteeseen asti, että minut valittiin Farmi tosi-tv ohjelmaan kilpailijaksi. Se olisi ollut se viimeinen ponnahdus koko Suomen tietoisuuteen ja julkkiselämään. Siinä kohtaa sitten se muutoskin tuli. Minulla oli kaksi vaihtoehtoa.

Minun vaihtoehdot olivat ottaa Mentor tai lähteä kisaamaan Farmiin. Noh te nyt tiedättekin minkä valinnan minä tein ja en ole katunut päätöstäni kertaakaan. Mentor nimi on koiralleni todella osuva, sillä Mentor mentoroi minut oikeaan suuntaan elämässä. Ilman tuota koiruutta minulla ei olisi tällä hetkellä esimerkiksi ollenkaan ammattia ja lukisitte tälläkin hetkellä todennäköisesti ''Petri Penna konttasi ja oksenteli kännissä vähemmistöravintola DTM:n edustalla. Katso kohukuvat!'' uutisia Seiskasta. En edes voisi enää kuvitella eläväni sellaista elämää. Valinta minkä tein oli ainoa oikea vaihtoehto. Haastatteluita olen edelleen antanut bloggaajan roolissa kun joku on semmoista pyytänyt ja siihen mun "julkisuus" jää.


Kommentit

  1. Olet todellakin tehnyt oikean ratkaisun, nostan siitä sinulle hattua.

    VastaaPoista
  2. Esitit Moosen asiakasta Salkkareissa ja joit limua ja luit lehteä taustalla. Ei vaadi kovin ihmeellisiä näyttelemisen taitoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli 12 tai 13 kuvaukset muistaakseni ja pari vuorosanallista rooliakin löytyi niitten joukosta :)

      Poista
  3. Luulenpa että aika harvaa kiinnostaisi lukea sun kännisekoiluista, luojan kiitos et änkenyt julkisuuteen! Turhia julkkiksia on tässä maassa jo liian monta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. E kiinnostaisi, mutta silti lukisi. Se on se juttu, että kaikke raivoaa miten ei kiinnosta v*ttuakaan ja silti joka kerta huomio "uutisen" tyrkyistä. Näin ne tyrkyt pysyy pinnalla. Julkisuutta on huonokin julkisuus.

      Poista
  4. Ei mitään hätää, oot sie paikallinen julkkis kuiteski, kaikki tietää. Koirista kun aika jättää on vielä mahollisuus valtakunnalliseen julkisuuteeen, homot pääsee aina telkkariin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koirista kun aika jättää, niin itse jätän silloin Suomen. Sen olen jo päättänyt aikoja sitten.

      Jos pitää sanoa mitä hyvää tyrkkyvuosista oli, niin juuri se, että edelleen mut tunnetaan. Tekee nimittäin promohommat paljon helpommaksi :)

      Poista
  5. Minne ajattelit muuttaa ulkomailla asumaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enhä mä nyt tollasia suunnittele etukäteen. Myyn omaisuuden ja eka äkkilähtö johoki missä on lämmin. Kattelee siellä sitten mitä tekee.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?