Kemiat kohdallaan

Viime yönä oli mukavaa vaihtelua normaaleihin promohommiin. Pääsin promoamaan Jägermeisterin parissa Unionin Happobileissä. Jekkushottia ihanista koeputkista. Teemana oli siis kemia ja asu oli sen mukainen. Promoasuna oli ihanat nörttilasit sekä laborentin valkoinen takki. Anniskelu olisi kyllä itselleni mieluisa työ työllistyä ihan täysipäiväisesti. Ihan jo työvuorojen suhteen. Olen nimittäin 100% yöihmisiä, eikä aikaiset aamut ole lainkaan mun juttu. Aamupäivällä herääminenkin on mun mielestä vaikeaa. Mun pitää aina laittaa herätyskello soimaan tuntia ennen ylös nousemista useampaan otteeseen, että pystyn heräämään. Torkkunappi on todellinen ystävä. Kuka pystyy samaistumaan?

Tämän viikon listaedut Unionissa on perjantaina ilmainen sisäänpääsy jonojen ohi. Lauantaina Arabian Nights bileet ja listaetuna jonojen ohitus drinkkilipulla. Turbaani siis päähän ja radalle!


Kommentit

  1. Mulla oli ihan sama,kun valvon öisin,niin tekee sitte duunia sillon,vähän niinkun siinä samalla.Ei se toimi pidemmän päälle,muut viettää vapaata,ite oot duunissa ja toisinpäin.Joo-o,ei se oo hengailua siellä,jos oot palkattu duunari ni sähän oot,eli siis osa sitä juttuu ja tekemässä tulosta.Kuulostaahan se kivalta,juu mä oon sielä koko yön-mutta töissä,tai en tiiä millä sopparilla,mutta näin yötyöläisenä,ei tää kuule hääviä oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kyl nyt iha varma tajusinko kaikkea ;D

      Mutta siis mulle se ois unelmien ammatti, koska aamulla nukkumaan ja herää siinä 1-2 aikaa. Ehtii näkee kavereita, perhettä ym... Käyä syömässä ulkona, shoppailemassa ja sit mennä virkeenä, ilosena ja pirteenä töihin.

      Jos miun pitää mennä sellai ''herää, pue päälle heti, koirat ja hommiin'', niin oon koko päivän ihan saakelin väsyny ja vihanen. Ei sovi mun psyykkeellä ja sisäselle kellolle aamut + koko päivä on pilalla ku haluu sit vaa mennä päivän päätteeks kotii eristäytymää muusta maailmasta.

      Poista
  2. Oon kanssa niin yöihminen :D karseeta tuskaa kun joutuu välillä heräämään töihin klo 4 aamuyöstä, kun menis mieluummin siihen aikaan nukkumaan... Ja kun suurin osa ihmisistä ei ymmärrä, että se aikasin heräämisestä pitäminen ei oo sataprosenttisesti pelkkä totuttelukysymys,kun kaikki ei vaan ole aamuihmisiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi neljältä aamuyöstä ei oo nii paha jos on heränny vast joskus myöhää iltapäivästä 17-18 aikaa. Mut niiku semmoset 7-9 vuorot on maanpäällistä helvettiä.

      Ps. Aamuihmiset on pirun pikku kätyreitä. Oon ihan varma siitä. Sen huomaa niiten aamuisin näkyvästä psykopaattisesta hymystä. Se ei oo normaalia ihmiselle hymyillä aamuisin. Poikkeuksiaki löytyy kuten esimerkiksi vanhukset, joilla on lääkitys kohdallaan.

      Poista
  3. Silmälasit sopii sulle, sulla on sellaset kasvot ja ne tekee älykkään näköseksi.

    VastaaPoista
  4. Koska alan olemaan Suomessa kuuluisa henkilö? Kenenkään ihmisen ei tarvitse kuunnella minkäänlaista haukkumista ja panettelua!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?