Mulla on auto!

Hei mä oon unohtanu kertoo yhden asian. Mulla on nykyään oma auto. Tosin ajokortti vasta joulukuun alkupuolella. Väri ei ole pinkki kuten uhkailin (ainakaan vielä), vaan tommoinen kiva sininen karkkiväri. Tuolla sitten ajelen sen ensimmäisen kolarin.




Kommentit

  1. Voi kamala, kohta saa karvanopat kyytiä, toivottavasti lapset ja vanhukset ymmärtävät pysyä poissa kaupungin kaduilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyi mitää karvanoppia!

      Ja joo kannattaa pysyy kaukana :,D

      Poista
  2. Apua. Missä kaupunginosassa asut lpr? Pitää pysyä poissa sieltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivisalmessa, mutta liikun ympäri kaupunkia >:)

      Poista
  3. Sinulla ei (onneksi) ole ongelmia stalkkereiden tms. kanssa, kun julkistat autosi rekisteriotteen, jolla saa sinun osoitteesi selville vaikka tekstarilla. Tämä viesti vaan sen takia, että itselläni on ollut vähän ikävämpiä kokemuksia ja omat yhteystiedot on pitänyt aika visusti salata

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän kaikki mun osote löydy jo netin syövereistä. Ja mun talon ympärystössä on tallentava videovalvonta kiitos samassa kiinteistössä olevan varastorakennuksen, joten tervetuloa kylään stalkkailemaan ;D

      Poista
    2. Ja joo miul on kyl yks stalkkaaja, joka kommentoi mun blogiin kaikkee paskaa vähintään kerran päivässä. Sen ennätys on muistaakseni vähän yli 40 kommenttia päivässä :,D

      Se onneks kirjottaa caps lock päällä, niin voin painaa suoraan poista lukematta kommentreja. Siinä mielessä avulias stalkkeri <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?