Lyhyesti virsi kaunis!

Tästä tulis vaikka kuinka pitkä juttu jos kaikki pienimmätkin juttut tänne päivittelisin niin tehdään tästä postauksesta lyhyt ja ytimekäs.

Perjantai:
The Full Moon Party//DJ Amanda Harkimo, eli ne minun ja Erillaisenlapsen suunnittelemat bileet. Oli kyllä saakelin hyvät bileet vaikka itse sanonkin. Meillä oli bodypaintingiä, kaikkea glow kamaa, bucketit ja fiilis bileissä oli mitä mahtavin. Amanda on muuten ihan älyttömän hyvä levyissä. Kirjaimellisesti kaikki siirtyi istumasta tanssilattialle kun Amanda hyppäsi puikkoihin noin puolilta öin. Minä sitten huolehdin niistä kilpailuista, joissa oli vino pino drinkkilippuja jaossa. Oli limboa, parhaat moovit skabaa ym... DJ keikan päättyessä siirryin backstagelle pitämään hauskaa Amandan kanssa, mutta siitä ei sitten enempää. Luoja mikä loppuyö... Seuraavat mun järkkäämät bileet onkin sitten Unionin pikkujoulut.

Lauantai & Sunnuntai:
Lauantaista nyt ei hirveästi ole kerrottavaa. Mulla oli jäätävä krapula, mutta oli pakko herätä tekemään promohommia illan bileisiin. Kyllä mä sitten itsekkin illalla lähin Unioniin loiventamaan oloa. Frozen Hedelmäpommi on kuin ihana hedelmäinen pirtelö, joka poistaa krapulan kuin krapulan. Se oli ihan hyvä, sillä sunnuntaina vedin taas kännit. Meillä oli ihan mielettömän kiva virkistysilta. Gringos Locosin ihania ruokia, sangriaa, boolia, drinksuja, siideriä ja ihan mielettömän hauskoja ryhmätyö- sekä yksilöskaboja.

Hah...Tästä tuli ihan paska postaus, koska mulla on edelleen kiire. Mulla on ollu noiden pippaloitten lisäksi ihan saakelisti menoja viimesen reilu viikon ajan. Nyt mun pitää pakata, lähteä koirien kanssa lenkille ja vielä siivota asunto. Tuossa puolen yön aikaan pääsen varmaan lepäilemään vasta. Onneksi huomenna laivalle.





Tää Kiinasta tullu paita ei ihan vastaa catalogin kuvaa ;D

Kommentit

  1. No voi vittu. Näyttääkö toi paita oikeesti tolta päällä? Tilasin just samanlaisen Alista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä mikä on Ali, mut todennäkösesti joo :D

      Siis tuopaitahan ei oo sama ku kuvassa. Ihan erilaisella kaavalla tehty.

      Poista
    2. En osaa selittää hyvi, mutta tos etuosas pitäs olla paljo enemmä kangasta ja sen sellai tehtynä et se on istuva mut löysä ja vähä pussittaa :D

      Poista
    3. Muutaman pesun jälkeen on löysä ja pussittaa...

      Poista
    4. Ei se pussita jos leikkaukset sekä kaavat päin vittua :D

      Poista
    5. Ei se pussita jos leikkaukset sekä kaavat päin vittua :D

      Poista
  2. Amanda on niin Kaunis!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?