Lidl uudet mainokset loukkaavia!

Nyt kun tästä niin kauheasti kohutaan, niin minullakin on sanottavaa aiheeseen. ''Tunsin olevani oikea maito väärässä tölkissä.'' ja ''Vihdoin uskallan tulla ulos maitokaapista.'' mainoslauseeta ovat mielestäni mahtavia. Monesti youtubessa kun on tullut gay themed commercial videoita nähtyä olen mittinyt miksei Suomessa sellaisia tehdä. No nyt tiedän. Mikä siinä on, että huumori otetaan heti suoraan sanottuna hyökkäyksenä. Itse en näe noissa yhtään mitään loukkaavaa.

-Nämä mainokset loukaavat homoja- sekä transsukupuolisia?
Mistä kohtaa nämä ovat loukkaavia? Todella kekseliäitä ja hauskoja lähinnäkin. Monille on vedetty heterokortti pöytään kun on kysytty mikä tässä niin loukkaavaa on. Noh minun kanssa ette voi sitä korttia pöytään heittää. Lisäksi minulla on ystäväpiirissä todella paljon transsukupuolisia, lesboja, homoja ym... joista kukaan ei ole kokenut mainosta millään tavalla loukkaavaksi, vaan päinvastoin viihdyttäväksi ja hauskaksi.

-Nyt jää maidot Lidliin?
Musta tuntuu, että ostan vastaisuudessa kaikki maitotuotteet Lidlistä kiitos näiden mahtavien mainoslauseiden.

-Jos mainoslauseiden kohteena ei olisi vähemmistö ei kohua olisi tullut?
100% totta! Esimerkiksi tuon Tämän kylän homopoika- blogin jutut olivat mielestäni naurettavia. Hänen mielestä Lidlin pitäisi nyt esittää julkinen anteeksipyyntö sun muuta roskaa. Mun mielestä tästä aiheesta pitäisi tehdä ihan telkkariin asti mainos. Välillä ihmettelen mikä joitakin vähemmistön edustajia vaivaa. En ihmettelisi jos joku idiootti porukka on kohta mielenosoituksessa Helsingin Kampin Lidlin edustalla. Tälläiset ihme tyypit, jotka raivoaa tyhjästä ovat syypäitä miksi jotkut katsovat vähemmistöjä vieroksuen. Vähän sama juttu kun rötöksiä tekevä romani pilaa maineen muilta romaneilta.

Tämä hinttari kiittää Lidliä mahtavasta mainoksesta ja kysyy teiltä lukijoilta teidän mielipidettä asiaan.

Kommentit

  1. Mun mielipide on, että mua ei kiinnosta. Mun mielestäni noi on nokkelia ja hauskoja. Jos kaikesta loukkaantus ni ei ehtis muuta tekemäänkää. En sit ehkä ota itseäni ja suuntautumistani tarpeeksi vakavasti mut empä jaksa sitäkään murehtia. Eiköhän joku kukkahattu tee senkii mun puolesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä siksi et loukkaantunut kun näissä ei ole mitään mistä loukkaantuisi :D

      Poista
  2. Hintit taas mielensäpahoittajina.

    VastaaPoista
  3. Nämä on hankalia asioita mutta tässä ei musta ollut mitään kovin loukkaavaa. Onko susta muuten sopivaa puhua neekereistä, mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa vivahdetta välttämättä suomen kielessä, neekeri vaan on neekeri, harvemmin musta ja jos on Suomessa syntynyt ei oikein voi olla afrikkalainenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole soveliasta. Sen kyllä ymmärrän jos on joku kansakoulua käyvä vanhus, jolle on opetettu neekeri sanoo sellaista. Neekeri sana menee kyllä rasismin puolelle mun mielestä.

      Poista
  4. Muakaan mainos ei loukannut. T.toinen homopoika.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kiinnostas tietää mikä mielensä pahottajilla on tässä nii kauheeta ;D

      Tähä mennessä ei oo tullu viel mitään järkevää selitystä.

      Poista
    2. Mua kiinnostas tietää mikä mielensä pahottajilla on tässä nii kauheeta ;D

      Tähä mennessä ei oo tullu viel mitään järkevää selitystä.

      Poista
  5. Mielestäni nuo mainoslauseet oli ihan hauskoja ja harmittomia, lähinnä tuli mieleen että ne jotenkin tekisivät homoutta ja "kaapista tulemista" arkipäiväisemmäksi asiaksi.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?