Ensimmäinen hyvä tubettaja!

Mä löysin ensimmäisen youtubettajan, jota aloin seuraamaan. Tähän mennessä ei vielä sellaista olekkaan tullut vastaan. Kyseessä on ihana Johnnie Guilbert. Tubettamisen lisäksi Johnnie on myös laulaja ja yksi hänen biiseistään päätyikin jo mun soittoääneksi. Tuo kappale on Song Without A Name. Johnnien persoona on koukuttava, videot ovat hauskoja ja onhan se myös ihan helkutin hyvännäköinenkin. Kannattaa käydä katsomassa hänen kanavansa, johon pääset klikkaamalla tästä.

Niin ja huomenna on tosiaan ne minun ja Erillaisenlapsen suunnittelemat The Full Moon Partyt//DJ Amanda Harkimo. Jos haluat nimesi listalle niin pistä mulle facebookin kautta viestiä. Mieluiten tuonne ihan omaan profiiliini, niin näen ne varmasti. Listaetuna jonojen ohitus + drinkkilippu. Muistakaa, että 100 ekalle vielä on yllärikin luvassa ja bucketeilla edulliset juomat. Nimet siis viestillä huomiseen 20:00 mennessä. Tapahtuma on Work & Leisure Club Union Lappeenrannassa.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?