Toivepostaus: Minun koti ♥

Tätä on pyydelty ihan saakelisti, mutta asunto ollut ihan kesken, niin tätä ei ole tullut aikaisemmin. Nytkin on vielä pikkuisen vaiheessa. Siivous- ja vaatehuone ovat vielä ihan alkuvaiheilla, niin niistä ei tässä postauksessa ole vielä kuvia. Siivoushuoneeseen pitäisi hommata joku senkki tai semmoinen Ikean lokerohyllykkö ja vähän sommitella pyykinpesukone, astianpesukone, pakasti ym.. paremmin. Vaatehuone on vielä pahemmin kesken. Sieltä puuttuu matto, meikkauspöytää, senkkiä, maalia, kattokruunu pitäisi asentaa kattoon ja vaikka mitä.

Mun asunto on vähän poikkeuksellinen perus kämpistä. Talo jossa asun on nimittäin ollut joskus kauan aikaa sitten puutarha ja tämä rakennus puutarhan toimistotila. Tämä on puutarhan toiminnan loppumisen jälkeen sitten remontoitu rivitaloasunnoiksi uuden omistajan toimesta. Olen kyllä tykännyt asua tässä todella paljon enemmän kuin kerrostalossa asumisesta. Ovesta pääsee suoraan ulos, ympärillä on pururataa, uimarantaa, metsikköä ym... Koirienkin kannalta paljon parempi ratkaisu. Kokoa asunnolla on 56neliötä + normaalin makuuhuoneen kokoinen kylppäri, wc, siivoushuone ja vaatehuone. Koirat tykkää kun on tilaa leikkiä sisälläkin leluillaan ja itse rakastan tätä tilavuuta. Mutta siirrytäämpä seuraavaksi kuviin. Kuvat saa suuremmiksi klikkaamalla.

Teretuloa meille!














Kommentit

  1. Ja edelleen odotetaan paaaljon parempaa kuvan laatua. Missä kännykässä on noin surkea kamera?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun Sonyssa ku armeijassa kameran linssi naarmuuntu paskaks :'D

      KÄRSIKÄÄ!

      Poista
  2. Ihan kiva kämppä varmaan mutta mä saan fyysistä pahoinvointia pinkistä väristä, varsinkin jos on isoina pintoina rupee ihan oksettamaan, ei voi mitään, mut en ole tulossa sulle kylään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se on psyykkinen, eikä fyysinen vika jos jostain väristä tulee pahoinvointia :,D

      Poista
  3. Mist oot hankkinu sohvapöydän? Ikea?

    VastaaPoista
  4. Onko muuten tuon vaaleanpunaisen seinän maalaus kesken, näyttää yläosasta maalaamattomalta osittain? :D

    VastaaPoista
  5. Kuvat eivät ole tosiaan kovin hyvälaatuisia ja mittasuhteita on hieman hankala hahmottaa, harmi ettet ole saanut kameraa vaikka lainaan keneltäkään...

    Mahtuuko kylpyammeeseen suorin jaloin, se näyttää pieneltä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie ostan tässä kohtapuolin Xperia X Compactin, niin tilalle paranee :)

      Ei mahu ku seinä on tiellä. Tuo on semmoinen istuttava amme.

      Poista
  6. "Talo jossa asun on nimittäin ollut joskus kauan aikaa sitten puutarha"... :)
    No, joo. Ymmärrän kyllä mitä tuolla tarkoitat, vähä hassusti vain sanottu. Omaan silmään hirveästi hukkaneliöitä sulla kämpässä. Sänky keittiössä ja sitten "makuuhuoneen kokoinen" kylpyhuone, jossa kuitenkin istuttava amme. ja sitten vielä erilliset siivous ja vaatehuoneet. Mutta tää on siis vain mun mielipide...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta ihan loogisesti sanottu.

      Pitää ehkä se Suomi-Petri-Suomi sanakirja oikeesti lanseerata :,D

      Onhan tässä hukkaneliöitä kun tätä ei alunperin ole rakennettu asuinkiinteistöksi. Tosin mä tykkään mun jättikylppäristä (amme tila sais on tuplasti isompi kyllä), siivoushuone on kiva niin saa kaikki laitteet samaan huoneeseen ja vaatehuone on pakollisempi kuin wc :,D

      Keittiö mulle on vähän yhdentekevä kun en koskaan kotona kokkaa kuin koirille T: ravintola-addikti.

      Poista
  7. Ihana sisustus, aivan just sunlainen, mut toi lattia on oikeesti ihan järkyttävä tai sit kuva vääristää aika pahasti? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vääristä. Lattia on "ihana" harmaanvihreä, mutta en kyllä rupea vuokrakämppään ostamaan satojen eurojen lattiaa ;D

      Jos ois oma asunto, niin se ois valkoinen parketti ja kylppäri-wc tiloihin kivilaatat.

      Poista
  8. Sun kannattais ehkä mennä jollekin valokuvauskurssille. Niitä on ihan bloggaajille tarkoitettuja sellaisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on mulle ihan vaan elämää piristävä harrastus, niin en mä valokuvauskursseista kehtaa maksaa. Jos ilmaisia on, niin menen heti xD

      Poista
  9. Wau! Kämppäsi näyttää juuri sinulta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun sisustus on vähän kuin mun persoona materialisoituna :)

      Helkutti et Suomessa voi olla vaikeita sanoja kuten tuo viimesin xD

      Poista
  10. Kiva ja persoonallinen koti, ei sellainen perus tylsä kerrostalokämppä. :)
    Ainoo minkä ite tekisin, ni vaihtaisin sängyn ja telkkarin paikkaa (ja toki sohva pitäis kääntää kohti telkkaria). Sit ois siis keittiö-olkkari, ja "makkari" vähän kauempana. :) toki kuvista ei näe ihan varmuudella, että onnistuisiko noin.

    VastaaPoista
  11. Saisiko postauksen sinun kodin ympäristöstä. Millainen alue ja mitä palveluita ja kerro jotain millaista on asua yms

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä ei nyt mitään kummosta postausta tulis. Tässä on 2 K-Markettia, 2 baaria, pizeria ja apteekki. Asuinalue on perus lapsiperhealuetta. Rauhallinen ja hiljainen paikka.

      Poista
  12. On muuten jännä juttu tuo ihmisten erilainen tilan tarve.Ite asun pikku yksiössä,siellä on mulle kaikki mitä haluan ja tarviin.Mun yks kaveri on taas ihan toista maata,asuu yksin 70neliön asunnossa,sisustus on minimaalista,tosin kyllä tyylikästä.Mutta mä en viihy siellä,eikä sekään mun luona.Sekin on hyvä tässä mun omassa pikku kämpässä,että jos ja kun joskus pe-pe-pelottaa,niin yhellä silmäyksellä näkee ettei hätiä mitiä,siis ei tartte kiertää koko ISOA asuntoa läpi.Päässähän ne möröt yleensä kuitenkin on ,tai ainakin mulla.Terkkuja koirille,muista pitää huolta myöskin itestäs.Oikein hyvää syksyn jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokainen luo kodin missä viihtyy "^__^"

      Hyvää syksyä sullekkin :)

      Poista
  13. Suosittelen lämpimästi Huawein Honor 8 -puhelinta. Älyttömän hyvä tuplakamera takana.❤
    T. Yks toinen ano

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?