Toivepostaus: Meikkirutiinit (+kuva huulista)

Mun meikkirutiinit ei ole minkäänlainen ihmeellinen härdelli. En nykyään käytä kovin montaa tuotetta. Olen nimittäin löytänyt tuotteet, joilla saan juuri oikeanlaisen lopputuloksen.

Aloitan aina puhdistamalla ihon kasvojen puhdistusliinalla, jonka jälkeen laitan silmien alle reilusti nestemäistä peitevoidetta ja annan sen kuivaa. Sen jälkeen tasoitan sen ja levitän kasvoille Maybellinen Dream Matte Mousse meikkivoiteen. Jos se sattuu olemaan loppu laitan jotain mitä kaapin jämistä sattuu löytymään. Meikkivoiteen kiinnitän Maybellinen samaan dream sarjaan kuuluvalla puuterilla ja muotoilen kasvoja aurinkopuuterin avulla. Sipaisen aurinkopuuteria poski- ja leukaluulle sekä hiukan otsaan. Aurinkopuuteri tuo samalla väriä ja eloa kasvoihin. Tässä vaiheessa ollaankin jo loppusuoralla. Lopuksi värjään ja muotoilen kulmat Maybellinen Brown Kit:illä. Silloin tällöin saatan myös laittaa ripsirajaan todella ohuesti tummaa luomiväriä silmiä elävöittämään. Yleensä vain silloin kun olen lähdössä clubille tai näen jonkun erityisen henkilön. Siinä se mun meikkirutiini sitten onkin ja huomasin olevani Maybelline addikti.


Kommentit

  1. Moikka!
    Oon seurannu sun blogia jo tooooosi kauan ja muistan että sulla tais olla joskus vähän iho-ongelmia. Ootko syöny jotain lääkettä joskus akneen vai onko se mennyt itsestään ohi? Nykyisin sun iho näyttää tosi hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parantunu iän myötä ja aktiivisella ihonhoidolla. Mulla on vieläkin tosi epätasainen iho (sellasia ihan pieniä kuoppia) ja arpia löytyy. Molemmat aknen seurausta, joka mulla oli melko pahalaatuinen.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?