Minulla on ikävä...

Nyyh ja pyyh... Olen taas jälleen todella kyllästynyt ja paluu vanhaan olisi todella kiva nyt tässä kohtaa. Nykyinen tilanne on kyllä aivan toivoton ja tilannetta parantava prosessi vie aivan saakelisti aikaa. Aikakone tai joku semmoinen olisi todella kiva. Nyt ollaan todella vakavan asian äärellä, nimittäin kyse on minun hiuksistani. Varmaan tässä pari viikkoa katsellut vanhoja kuvia ja tullut kauhea ikävä mun ihanaa emoreuhkaa. Tosin sillä erotuksella, että nykyään olen löytänyt värinaamiot, värihoitoaineet ja muut hiuksia samalla hoitavat värjäysvaihtoehdot. Tämän ansiosta hiukseni on nykyään hyväkuntoiset. Emoreuhka aikoina vetelin päähän kestovärejä, värinpoistoa, kuumakäsittelyä ilman suojaa yms... Oli kyllä aikamoinen hamppukasa. Mutta nyt siis alkaa se suuri kärsimys hiusten kasvattamisessa. Keväällä alkaa varmaankin olemaan jo haluttu lopputulos.


Tälläinen olisi se himoittu lopputulos 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?