Huulet on täytetty

Vihdoin se ihana päivä koitti kun huulet saatiin täytettyä. Kävin Kauneusklinikka LaWell:issa täyttämässä huuleni Jalor nimisellä täyteaineella. Alas ei laitettu kuin vähän pyöristystä, mutta ylähuulta muotoiltiin reippaasti. Sinne laitettiin niin paljon kuin mahtui. Sitä täyteainetta kun ei väkisin voi ruveta tunkemaan kun tila loppu kesken. Tai voihan sitä, mutta lopputulos on sitten jotain aivan muuta kuin haluaisi. Yhteensä minulle tuli 1,9ml täyteainetta huuliin, eli melkolailla se mitä arelinkin. Ylähuuleen ehkä otan vielä vähän täytettä kunhan nämä huult tästä nyt ensin tasoittuu ja makustelee näitä kuukauden verran. Mutta todella iloinen olen kyllä kun tämä projekti saatiin käyntiin. Peilikuva näyttää välittömästi paljon paremmalta ja olen taas tyytyväisempi omaan ulkonäkööni.



Kommentit

  1. Pystytkö puhumaan vaivatta vai oletko kunnon naisten tapaan nyt sitten kaunis ja hiljaa? Mutta oikeasti, tuntuuko oudolta esim. P:n tai M:n ääntäminen? Luulisi että huulet ainakin aluksi tuntuvat oudoilta. Laitettiinko tuossa jotain puudutusainetta ennen pistämistä? Seuraavaksi lähtisin miettimään kannattaisiko tuolle nenälle tehdä jotakin vai oletko tyytyväinen siihen tuollaisena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan normaalisti pystyy puhumaan ja kyllä sen vielä tuntre, että jotain on tehty.

      Mun nenässä ei oo mitää ongelmaa :)

      Poista
    2. Ihan normaalisti pystyy puhumaan ja kyllä sen vielä tuntre, että jotain on tehty.

      Mun nenässä ei oo mitää ongelmaa :)

      Poista
  2. Mun mielestä kivan näköiset tuli :) tai eihän sitä vielä varmaan nää miten asettuu mut ei todellakaan mitkään överit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On olemassa kahdenlaisia huultentäyttöjä.

      Juha Immonen failejä ja sitten niinkuin mulla, eli luonnolliset ja samalla näyttävät.

      Ehdoton oli muotoilussa että tulee muhkeat huulet, mutta ei yhtään nosteta, eli ei ankkaefektiä.

      Poista
    2. Mitä mieltä olet ystäväsi Johannan huulista? Överit vai luonnolliset? Yleensä kun puhutaan övreistä, niin ihmisille tulee ensimmäisenä mieleen Johanna Tukiainen, eikä Juha Immonen. Juhan huulet on vielä aika kesyt :D

      Poista
    3. Mun mielestä Johannan huultentäyttäjä on tehnyt virheen ja laittanut kerralla liikaa. Pitäisi nimittäin laittaa pikkuhiljaa ja antaa huulten tilavoitua jos haluaa useamman millin kerralla.

      Itsekkin haluan huultenreunoille vielä joku 0,5ml, mutta enempää ei mahtunut, joten nyt annetaan huulen tilavoitua ja jossain vaiheessa sitten jatketaan.

      Juhan huulet on kaukana kesystä. Vielä vähän niin huulet räjähtää kuin ilmapallo :D

      Poista
    4. Mun mielestä Johannan huultentäyttäjä on tehnyt virheen ja laittanut kerralla liikaa. Pitäisi nimittäin laittaa pikkuhiljaa ja antaa huulten tilavoitua jos haluaa useamman millin kerralla.

      Itsekkin haluan huultenreunoille vielä joku 0,5ml, mutta enempää ei mahtunut, joten nyt annetaan huulen tilavoitua ja jossain vaiheessa sitten jatketaan.

      Juhan huulet on kaukana kesystä. Vielä vähän niin huulet räjähtää kuin ilmapallo :D

      Poista
  3. Uteliaana kysyn, paljonko tuo huulten täyttö tuli maksamaan? Vai onko se jokin salaisuus kun sitä ei voinut mainita postauksessa?

    VastaaPoista
  4. Olisko mahdollista saada ennen ja jälkeen kuvat vierekkäin? ��

    VastaaPoista
  5. Mun mielipide,ennen huultentäyttöö parempi,persoonaallinen ja luonnollinen.Huultentäyttö,hahhah

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?