Suunnitelmat loppuvuodelle!

Nyt vihdoin kun on aikaa, niin aktiivisen työnhaun ohella kouluttaudun vihdoin ja viimein rakennekynsien tekijäksi. Rupean tekemään geelilakkauksia sekä rakennekynsiä geelitekniikalla. Eräs kosmetologi kouluttaa minulle myös käsien ihon hoidon, niin olen kykeneväinen tekemään kokonaisvaltaisen hoidon käsille. Tämähän minulla on ollut suunnitelmissa tehdä jo vuosia. Siinä vain oli pari mutkaa matkalla kuten Kokin PT ja intti, niin se on jäänyt syrjemmäksi.

Lisäksi otan taas kuntosalijäsenyyden ja rupean työstämään taas vartaloani. Lihonut en ole, mutta yhtä timmissä kunnossa en tällä hetkellä ole kuin silloin ennen armeijan alkua kun kävin aktiivisesti 4-5 kertaa viikossa salilla. Urheilu tuottaa hyvää oloa, antaa energiaa, virkistää ja tuo rytmiä elämään.

Olen myös harkinnut hakeutumista restonomin tutkintoon ammattikorkeaan, mutta se tuntuu tällä hetkellä kuitenkin todella etäiseltä. Koulunpenkillä oleminen kun ei ole sitä minun juttuani. Varsinkaan noin neljä vuotta kestävät opinnot. En kuitenkaan sulje sitä pois mahdollisuuksista.


Tätä salia ajattelin seuraavana testata.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?