Paula Vesala ❤

Oli kyllä täydellinen keikka. Live musiikki hyviltä artisteilta virkistää kyllä upeasti elämää. Paula Vesalan lavashow oli ihanan energinen, valontäyteläinen ja yksinkertaisesti sanottuna upea. Muutenkin kyseinen artisti ja hänen tuotantonsa jo 2000-luvun alusta alkaen on ollut jotain niin mahtavaa. Kohokohdat keikassa oli ehdottomasti kappaleet Tequila ja Älä Tuu Droppaa Mun Tunnelmaa. Biisit joita voisin kuunnella uudelleen kerta toisensa jälkeen. Kuvia en paljon ottanut kun keskityin fiilistelemään keikkaa, laulamaan mukana, tanssimaan ja pomppimaan. Yhdessä vaiheesa jotkut noin keski-ikäiset naiset sanoi mulle ja mun kaverille Idalle ''Voisitteko poistua ravintolasta kun olette niin rauhattomia.'' Sanoin kyllä takaisin, että lähde itse tai vaihda paikkaa. Jotenkin tuntuu ettei nuo rouvat kovin usein käy muissa kuin istumakeikoilla konserttisaleissa. Vähähn what the fuck moment kyllä oli. Keikan jälkeen lähdimme loppuyöksi jatkamaan juhlimista Unioniin, jossa oli sinkkubileet ja noh senhän te tiedättekin mitä siellä tapahtui edellisestä postauksesta. Lue vinksahtaneesta kundistani täältä.






Kommentit

  1. Tarkoitat varmaan "2000-luvun alusta alkaen" :D mutta oon kyllä itekin fiilistelly Vesalan musaa melkein uran alusta asti.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?