Miksi haluan pilata huuleni?

Tuota kysymystä on tuon huultentäyttöpostauksen jälkeen tullut joka tuutista. Kaikille tulee varmasti mieleen huultentäytöstä tyyliin Donatella Versace. Tässä juuri olette väärässä. Huulten täytön voi vetää pahasti överiksi ja pieleen tai tehdä sen oikein. Eli kun huulet täytetään oikein, niin korostetaan niitä omia piirteitä. Kaikki varmaan sen Angelina Jolie kuvan jälkeen tosin aattelee, että töräytän kauheasti ainetta huuliin kertaheitolla ja näytän Donatellalta. Siis en ole sellaisia huulia ottamassa, vaan ne ovat mielestäni täydelliset ihanne huulet. Minulla ei ole vain koskaan mahdollista saada sellaisia ellen jotain implantteja mene ottamaan. Niin hullu kuitenkaan en ole. Menen Kauneusklinikka LaWell:een korostamaan juuri noita huulien omia piirteitä, enkä niitä rupea muokkaamaan. Nimittäin lopputulos olisi jotain niin hirveää. Ja se 2ml ei ole se mikä välttämättä minulle laitetaan. Jos tulos miellyttää esimerkiksi jo 1,5ml kohdalla, niin täyttö lopetetaan siihen.

Laitan tuohon edellisen postauksen kuvan itsestäni. Siitä näkee miksi menen huulia täyttämään. Minulla siis ei kiitos äidin ole ollenkaan ylähuulta, vaan se on semmoinen ohut viiva. Saan sen esiin ainoastaan joko piirtämällä huultenrajauskynällä omien huulien yli tai poseeraamalla kevyellä duckfacella. Alahuuli minulla mielestäni on ihanan täyteläinen ja siihen ei varmaankaan ollenkaan täytettä laiteta. Ihan pientä epäsymmetrisuutta tosi löytyy ja ehkä laitetaan ihan vähän sinnekkin saadaksemme sen korjattua. Ylähuuli kuitenkin on se pääasia saada näkyviin.

Toivottavasti tämä postaus selkeytti mielikuvianne ja tajuatte nyt paremmin mitä olen menossa tekemään. Ei tarvitse teidänkään kauhistella, että olisin menossa pumppaamaan huuleni piloille.


Kommentit

  1. Miehen ylähuulen ei kuulukaan olla turpea. Naisilla asia on tietenkin ihan toinen. Mieti nyt toisenkin kerran haluatko näyttää naiselta. Ja kannattaa muistaa että kaikki täyttö muuttaa ihon normaalia elastisuutta. Kun täyttöaine häviää kuukausien päästä niin lisäähän pitää saada. Katsopa vaikka kuvia tästä suvista. Voi vaan kuvitella millainen iho on ilman meikkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. https://www.google.fi/search?q=prison+model&client=ms-android-sonymobile&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi41YaO1rfOAhUsEJoKHTvtA-sQ_AUIBygB&biw=360&bih=512#imgrc=HK88f47YtioZIM%3A

      Ps. Sen takia täytettä uusitaan noin puolen vuoden välein.

      Poista
    2. Miesten ja naisten huulet saa näyttää kyllä ihan miltä vaan, onko sillä oikeasti mitään väliä jos mies "näyttää naiselta", jos laittaa huuliin täytettä kun ei ole niihin tyytyväinen?

      Poista
    3. Onko tummaihoiset miehetkin naisen näköisiä?

      Poista
    4. Mustilla miehillä on usein ihanan täyteläiset ylähuulet kylläkin.

      Poista
  2. Juu,noh ihan löytyy kyllä täältä Suomestakin näitä"donatelleja".Mulla on kans ohut ylähuuli,joskus nuorena oli ehkä ongelma,kun vaan tuijotin siihen,piirtelin amorinkaaria ja kattelin peilistä,vau oispa hieno tuolleen.Kunnes,oikeesti tajusin,että mähän oon ihan hemmetin hyvä just näin.Et sä usko tätä,mutta sillon tuli sellanen fiilis,että nyt mä oon vapaa,se mikä oon ja haluan olla.

    VastaaPoista
  3. Täyteaineen teho perustuu siihen, että se vilkastuttaa kollageenin tuotantoa huulissa. Nuorilla kollageenintuotanto on muutenkin hyvin vilkasta, eli tuo sun 2ml vastaa noin 3-4 milliä...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?