Vastaukset kysymyksiinne!

Tässä olisi nyt vastaukset teidän kysymyksiinne, joita olette lähettäneet.



-Millä levelillä oot ja mikä nicki? (Pokemon Go)

Nyt lvl19 ja PetriPrincess nick. Huomenna varmaankin jo pääsen lvl20


-Ootko jo nimeämällä kehittänyt suositun Eeveen Pyro, Rainer tai Sparky -nimiseksi? Niistä kehittyy Flareon, Vaporeon tai Jolteon -muodon ottava supertykki.

Kaikki löytyy jo.


-Mitä rakkauselämääsi kuuluu, onko Mr X vielä kuvioissa? 

Sinkkuna olen ja Mr.X:n kanssa ollaan nykyään ystäviä.


-Pitäisikö kirkonkin ryhtyä vihkimään samansukupuolisa pareja kun avioliittolaki tulee voimaan ensi vuonna?

Kirkko tai uskonto ei tasa-arvoiseen avioliittolakiin liity millään tavalla. Itse saavat päättää vihkivätkö samaa sukupuolta olevia vai eivät.


-Miksi vaihdoit gm:n unioniin? 

Paremmat edut ja saan olla mukana suunnittelemassa bileitä.


-Mitä meinaat seuraavaksi elämässäsi?

Vakkaritöitä olisi kiva saada.


-Onko tulossa tatuointeja lisää?

Tottakai!


-Miten työrintamalle kuuluu? Vai jatkatko opiskeluja?

Eiköhän mun opiskelut ole opiskeltu tämän elämän ajalta. Töitä haluan tehdä seuraavaksi kun armeijakin on jo hoidettu pois jaloista pyörimästä


-MP ALMAsta (Karma, Bonfire)
En pidä itse almasta yhtään.

Milloin seuraava keikka on? Se joka siirtyi.

Minulle ei ole infottu mitään, joten en tiedä.


-Kirjoita se rasismipostaus jo?


Kirjoitan sen huomenna!


-Harrastitko seksiä armeijassa?

Shit happens... ;)
Vaikutanko muka ihmiseltä, joka suostuu elämään puutteessa?


-Et ilmeisesti oo ylioppilas? Ihan siks vaan kysyn kun mun peruskoulun todistuksella olis aikoinaan päässy kevyesti mihin tahansa lukioon mut valitsin kuitenkin ammattikoulun, valmistuin sieltä ja oon jopa töissä. Ja kuitenki tästä valinnasta on viimeset viisi vuotta saanu kuulla ihan tarpeeks vanhemmilta ja sukulaisilta. Ehkä johtuu siitä että mun molemmat vanhemmat on korkeakoulutettuja ja pikkuvelikin pääsi just tänä kesänä lopulta yliopistoon, joten taas oon saanu kuulla että voi voi kun säkin olisit ymmärtänyt sen valkolakin hankkia niin olis tulevaisuus niin paljon turvallisempi. Argh! No, ehkä mä vielä joskus menenkin aikuislukioon, vaikka tulen varmaan silti olemaan aina se suvun sivistymätön paskaduunari vaan...


En ole ja jos et itse halua ylioppilaaksi, niin älä helvetissä kenenkään painostuksesta sellaiseen rupea.


-Mitä sinun koirillesi kuuluu?

Koirille kuuluu tosi hyvää. Leikkisiä, teveitä, sosiaalisia ja iloisia kavereita, joiden lenkkeily on triplaantunut kiitos Pokemon Go:n. Mun asuinalueella on muutama pokestopit ja yksi gym, joilla vieraillaan useasti päivässä.


Jos voisit viettää lemmenyön Robinin kanssa tekisitkö sen?


Miksi multa aina kysytään seksikysymyksi? :D
Jos kyse on Robin Packalenista, niin vaikka heti!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?