Mie oon niin tylsä!

Mulla ei ole teille yhtään mitään uutta kerrottavaa, koska en ole tehnyt muuta kuin lenkkeillyt koirien kanssa, pelannut Pokèmon Go:ta, lenkkeillyt koirien kanssa, pelannut, lenkkeillyt, nukkunut ja taas sama alusta. Välillä unohdan kokonaan syödäkin. Kohta vaatekoko tippuu varmaan XXS:ään.

Noh koska mä olen nyt niin tylsä, niin laitetaan kyselypostaus käyntiin. Laita kysymykset taas fb:ssä, kommentilla tai sähköpostissa, niin vastailen niihin loppuviikosta. Kysymykset joihin en edelleenkään vastaa ovat raha-asiat, Johanna Tukiaiseen liittyvät kysymykset näädiltä tai jotakin henkilöä/ihmisryhmää loukkaavat kommentit.

Mutta nyt pitää mennä valtamaan seuraava gymi. Mulla on vasta pokemon viidellä eri salilla tällä hetkellä. ''Valitsen sinut Starmie!''.


Kommentit

  1. Millä levelillä oot ja mikä nicki?

    VastaaPoista
  2. Ootko jo...
    ... nimeämällä suositun Eevee-hirviön Pyro, Rainer tai Sparky -nimiseksi niistä kehittyy Flareon, Vaporeon tai Jolteon -muodon ottava supertykki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeveestä kehittyy flareon, vaporeon tai jolteon joka tapauksessa evolvoimalla, nimeämisellä pystyy vaikuttamaan mikä muoto noista kolmesta tulee. Tai ainakin pystyi vaikuttamaan, nyt viime päivinä ei ole tuntunut enää toimineen.

      Poista
    2. Se toimii vaan kerran per muoto
      ;)

      Poista
  3. Mitä rakkauselämääsi kuuluu, onko Mr X vielä kuvioissa? Pitäisikö kirkonkin ryhtyä vihkimään samansukupuolisa pareja kun avioliittolaki tulee voimaan ensi vuonna?

    VastaaPoista
  4. Miksi vaihdoit gm:n unioniin?
    Mitä meinaat seuraavaksi elämässäsi?
    Onko tulossa tatuointeja lisää?

    VastaaPoista
  5. Miten työrintamalle kuuluu? Vai jatkatko opiskeluja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei terve ruumis työtä kaipaa

      Poista
  6. MP ALMAsta (Karma, Bonfire)

    VastaaPoista
  7. Milloin seuraava keikka on? Se joka siirtyi.

    VastaaPoista
  8. Kirjoita se rasismipostaus jo?

    VastaaPoista
  9. Et ilmeisesti oo ylioppilas? Ihan siks vaan kysyn kun mun peruskoulun todistuksella olis aikoinaan päässy kevyesti mihin tahansa lukioon mut valitsin kuitenkin ammattikoulun, valmistuin sieltä ja oon jopa töissä. Ja kuitenki tästä valinnasta on viimeset viisi vuotta saanu kuulla ihan tarpeeks vanhemmilta ja sukulaisilta. Ehkä johtuu siitä että mun molemmat vanhemmat on korkeakoulutettuja ja pikkuvelikin pääsi just tänä kesänä lopulta yliopistoon, joten taas oon saanu kuulla että voi voi kun säkin olisit ymmärtänyt sen valkolakin hankkia niin olis tulevaisuus niin paljon turvallisempi. Argh! No, ehkä mä vielä joskus menenkin aikuislukioon, vaikka tulen varmaan silti olemaan aina se suvun sivistymätön paskaduunari vaan...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?