Johanna Tukiaisen juhannusjuhliin!

Tänään onkin lähtö Joutsaan viettämään juhannusta. Johanna kutsui minut mökille ja kyllähän nyt mökillä pitää kerran kesässä käydä. Rentouttava pitkä mökkiviikonloppu siis tulossa ystävien ja hyvän ruuan parissa. Toivottavasti ilmat suosii ja saa aurinkoakin ottaa sekä käytyä uimassa. Koska eihän sateella voi uida kun silloin voi kastua.

Mitä mieltä muuten olette blogin uudistetusta ulkoasusta ja uudistetusta nimestä. Ajattelin laittaa nimeksi lauseen, joka jotenkin sopii mun elämään tosi hyvin ja mitä moni minusta ajattelee. Itse ainankin tykkään ihan sikana.


Kommentit

  1. No jos todella haluat tietää, niin minusta tuo on tylsä nimi, luulisi että sunlaisella värikkäällä persoonalla ois ollut hieman enemmän luovuutta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noko en halunnu mitään muka taiteellista luovaa roskaa, vaan totuudenmukaisen ja iskevän nimen :D

      Poista
  2. Haluaisitko itse kasteen? Saisit synnit anteeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon evankelis-luterilainen, joten ei kiitos.

      Johannan puolesta olen kyllä tosi iloinen :)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?