Villi vappu!

Herran jumala miten villi vappu on takana päin. Vappuaatto alkoikokkailemalla. Tein yhtä lempiruokaani lasagnettea ja sen lisukkeeksi hedelmäistä salaattia. Vatsan ollessa täysi sai se villimpi osuus alkaa. Vapun bileet lähti käyntiin Lappeenrannan Linnoituksen valleilta. Aurinko ei täällä valitettavasti paistanut, mutta muuten ilma oli kyllä lämmin. Istuskeltiin muutama tunti kuunnellen musiikkia, juoden skumppaa ja jutellen.

Valleilta siirryttiin ystäväni vappubileisiin. Ja sinne mun muisti katkeaakin. Meillä oli sellainen juomapeli ja tuli juotua aika railakkaasti kuohuvaa sekä kirkkaita. Pullonpyöritystäkin oli, jossa tehtävät olivat välillä melko kröhöm.... Olin mä kyllä baarissakin käynyt vaikken itse muista siitä yhtään mitään. Joskus aamulla kun heräsin olin ihan yltäpäältä uv-maalissa ja naureskelin todennäköisesti edelleen pienissä sievissä. Jonkun aikaa valvoin ja kävin sitten taas unten maille.

Ihme kyllä tuosta villistä illasta ei seurannut lainkaan krapulaa. Olo oli kuin ei olisi nauttinut virvokkeita lainkaan edellisenä yönä. Ihan hyvä vaan niin brunssin tekeminen sujui paremmin. Chicken wingsejä, mansikoita, hunajamelonia, uusia perunoita, paahdettua parsaa, marinoituja herkkusieniä, kääretorttua, tuulihattuja, mansikkakakkua ja paria erilaista salaattia. Ruokahimoissani sitten unohdin valitettavasti ottaa kuvia brunssista. Bloggaajana mun pahin ongelma on kuvien ottamisen unohtaminen kun keskityn aina hetkeen, jonka seurauksena kuvat välillä unohtuu.





Kommentit

  1. Jatka vaan samaan malliin niin saat sen toisenkin aivosolusi tapettua. Uusiahan ei saa mut mitä välii kuhan on hauskaa. Eikä silläkään niin ole väliä kun ei kuitenkaan muista oliko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah luuletko et mulla on aivosoluja yhtään jäljellä teinivuosien jälkeen xDDD

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?