Uutta katseltavaa!

En ole ruvennut seuraamaan The Vampires Diaries sarjaa ollenkaan, koska olen ollut siinä käsityksessä, että se on suunnilleen Gossip Girl vampyyreilla. Nyt kuitenkin aloitin maanantaina tylsien kassupäivien täytteeksi aloittaa katsomaan sitä kun muutakaan ei löytynyt. Yksi suurin syy siihen on kun sain kuulla The Originalsin olevan spinnoff tästä sarjasta. Yllätyksekseni sarja onkin mielenkiintoinen. Minulle sarjasta tulee mieleen True Bloodin ja Twilightin fuusio. Tässä onkin nyt päästy alkuviikon aikana toisen tuotantokauden puoleen väliin. Jos et jo katso sarjaa, niin kannattaa tsekata läpi.


Kommentit

  1. Tykkäsin sarjasta useamman kauden ajan, mutta mun mielenkiinto lopahti suureksi osaksi sen jälkeen, kun mun lempihahmo Klaus ja muut originalsit siirtyivät omaan spin off -sarjaansa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Klaus oo vielä edes tullu ku nii sarjan alussa vasta. Eniten ootan Rebekahia <3

      Poista
    2. Klaus oo vielä edes tullu ku nii sarjan alussa vasta. Eniten ootan Rebekahia <3

      Poista
  2. Bonnie on ihan paras hahmo. Kaikki noitajutut on jees 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katherine tällä hetkellä mun suosikki. Aluks olin "tappakaa se jo!", mutta nyt se on ihan paras ;D

      Poista
    2. Katherine tällä hetkellä mun suosikki. Aluks olin "tappakaa se jo!", mutta nyt se on ihan paras ;D

      Poista
  3. Alkaa jo kyllästyttää tää vampyyrivouhotus. Enää puuttuu vampyyrilätkän MM.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi helkutti :S
      Ei mtn jääkiekkoa damn :o

      Poista
    2. Hyi helkutti :S
      Ei mtn jääkiekkoa damn :o

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?