Demonin riivaama!

Koin viime yönä ehkä elämäni traumaattisimman tilanteen. Mulla ei ole koskaan ennen ollut unihalvausta, mutta viime yönä se tapahtui juuri kun olin nukahtamassa. Olin juuri saamassa kunnolla unenpäästä kiinni kun yhtäkkiä vaan havahduin johonkin. En kuitenkaan pystynyt liikkumaan lainkaan. En edes laittamaan silmiäni kiinni, että olisi ne ihanat näyt jääneet näkemättä. Ne jutut mitä näin oli ihan sekopäisiä. Näin, että ovella seisoi joku raadellun näköinen demoni punasine silmineen hymyilemässä ja tuijottamassa mua. Lisäksi viereisen punkan alta joku verinen silpottu nainen ryömi ja yritti kurkottaa minuun. Mä oon tienny, että olen sick minded fucked up tapaus, mutta ihan näin kunnolla heittää päässä? Noh en nyt sentään. Unihalvaukset on yllättävän yleisiä.

Jos joku ei tiedä mikä unihalvaus on, niin tässä vastaus. Eli siis unihalvauksessa ihminenon tietoisesti hereillä, mutta keho on edelleen lihashalvauksessa. Unihalvauksessa ihminen saa hallusinaatioita ja kokee pahan läsnäoloa. Myös hengitysvaikeuksia voi olla tai tuntua kuin joku painaisi rintaa. Googlettamalla saa tarkempaa tietoa.

Kertokaa omia kokemuksia jos olette joskus unihalvauksen saaneet.


Kommentit

  1. Sain loppu talvesta unihalvauksen. Se oli ihan kamalaa ja pelkäsin nukkumista jonkun aikaa. Halvaus kesti myös todella pitkään n. Puolituntia. Yritin huutaa poikaystävälleni mutta se ei mitenkään onnistunut. Olin ihan hiestä märkä. Toivottavasti ei tule toiste.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unihalvaus ei kestä muutamia minuutteja pitempään, mutta saattaa tuntua ikuisuudelta. Itestäkin tuntui ku olisi ollut siinä ikuisuuden, mutta kellon mukaan olin käynyt nukkumaan vasta noin 10min sitten.

      Poista
  2. Sitä se tekee kun kauhuleffoja kattelee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unihalvauksella ei oo mitään tekemistä kauhuleffojen kanssa ;D

      Poista
  3. Muutaman kerran on ollu ilmeisesti tollanen, luulen että johtuu stressistä ja liian vähästä nukkumisesta mulla, yksin nukkuminen pelottaa sen jälkeen, onneks on mies yleensä vieressä vaikka ei siitä apua ole kun ei pysty herättämään. Ei kai oo montaa minuttia kestänyt vaikka tosiaan tuntuu ikuisuudelta, ajantaju hukassa. Mitään kauhunäkyjä en ole nähnyt. Kauhuleffojen kattelua kyllä välttäisin, vaikka ne halvaukset ei niistä johdukaan niin toi kuvasto mitä näet tulee kyllä niistä sun uniis muutenkin, tavallisesti et vain muista niitä painajaisia mitä näet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauhleffoista saa nautintoa. Ei niit kannata välttää :D

      Poista
  4. En edes tiennyt, että toi on joku juttu. Mulla oli meinaan noita lapsena ja aloin aina parkumaan niiden päätteeksi. Porukat tietty vaan pilkkas ja vähätteli tyypilliseen tapaansa :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?