Vastauksia kysymyksiinne!

Tuolla avunpyyntöpostauksessa oli muutamia kysymyksiä. Nyt kun vihdoin muistin voisin niihin vastailla.

Onko häitä näköpiirissä?
On! Kahdet itseasiassa. Ystävieni Mirkan ja Minnan häät on tuloillaan ensi kesän aikana.

Haaveiletko lastenhankkimisesta jollakin keinolla?
Hell no! Mä en ole yhtään lapsi-ihminen. Mun mielestä ne rajoittaa elämää. Mun sanonta on "Lapset on niin kauan kivoja kun ne ei ole omia."

Oletko vielä muuttamassa helsinkiin?
Tällä hetkellä en ole, mutta joskus varmaankin muutan kunhan intin jälkeen elämä normalisoituu ja saa kerättyä pienen säästön.

Pelkäätkö homona islamin vaikutuksen lisääntymistä?
En pelkää. Tunnen ihmisiä, joiden uskonto on islam. Todella mukavia ihmisiä. Ne on ne äärikiihkoilijat jokaisessa uskonnossa, jotka luo sen kauhumaineen. Mulle ei oikeastaan tule nyt mieleen mitään uskontoa, minkä vuoksi ei olisi teurastettu ihmisiä. Siis jos noita luonnon uskontoja ym... ei lasketa mukaan.

Kuinka etenee kokkiura ja oma ravintola?
Ei yhtään mitenkään. Tosiaan täällä intissä ollaan ja tähän keskitytään täysillä, eikä mihinkään muuhun.

Onko suunnitelmia tämän vuoden Helsinki Prideen?
On tietysti. Johan mulla on mökki varattuna rastilasta ja vaatteetkin tilausta vaille valmiiksi katottuna. Päivärahoilla ei paljon shoppailla, mutta viimeistään kesäkuussa tilaukset menemään. Laitan tuohon loppuun pari siuntaa antavaa kuvaa asuhankinnoista.






Kommentit

  1. Osta valkoset ja vedä kangasväreillä sateenkaari!

    VastaaPoista
  2. Sullahan oli 2012 tollanen hamehärpäke Pridessa? Niiin tyhmää kierrättää asuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo ollu mulla koskaan tuollaista + kumpikaan ei ole hamehärpäke :,D

      Poista
  3. Älä vaan tilaa ja laita tollasta siipijuttua,se on jotenki niin ööh,ööh,tota,no kyllä sä tiedät.Sitä paitsi,mä luulen että sulla on aikas hyvä mielikuvitus,niin miks ylipäätään tilaat mitään uutta kaappiin lojumaan,lainaa vaikka joltain gimmalta jotain hamettamekkoo ja sävellä ite,se on mielenkiintosempaa ja persoonallista.Hei jooooo,niin sä teetki:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä jaksa itse ruveta mitään säätämään kun on ebay :,D
      +enkelin siivet on aina ihania.

      Poista
    2. En mä jaksa itse ruveta mitään säätämään kun on ebay :,D
      +enkelin siivet on aina ihania.

      Poista
  4. Tatuoijasi-Minnako?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?