Suomessa vallitsee tyrannia!

Kuka on samaa mieltä alla olevan lehtileikkeen kanssa? Minä ainankin allekirjoitan 100% tuon jutun.


Kommentit

  1. Mutta eikös intissä nousta jo kuudelta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti, paitsi metsässä ja sunnuntaisin :D

      Poista
    2. Valitettavasti, paitsi metsässä ja sunnuntaisin :D

      Poista
  2. Tismalleen samaa mieltä. Eikä riitä edes se, että pitää saada itsensä hereille vaan kunnon ihmisen pitäisi olla pirteä ja hyväntuulinen heti herättyään, mulla menee kolmisen tuntia heräämisestä ennen kuin olen mitenkään ihmisten kirjoissa, joka sitä ennen puhuu mulle tekee sen omalla vastuullaan sillä jos vastausta tulee se on yleensä kiroilua lähinnä. Ja sitten kun mä iltayhdeksän aikoihin alan innostua asioista niin nämä kunnolliset rupeavat jo etsimään unileluaan. Joo, lehmät pitää lypsää aikasin mutta kun ei ole lehmää.

    VastaaPoista
  3. Mä olin aikasemmin varsinainen illan virkku ja aamun torkku.Rakastin valvoo myöhään ja vihasin aikaisia aamuja,mun mielestä ihmiset,jotka eli päinvastoin mun rytmiä,oli tylsiä:))Mutta kas kummaa,nyt kuulun siihen joukkoon itekkin.Siihen on muutamia syitä,yks on perheen perustaminen,ikä(31),bilettäminen on jäänyt ihan minimiin jne.Nykyään herään aina viimestään klo 8 ja täytyy tunnustaa,jos joku mielenkiintonen leffa alkaa vaikka klo22,niin en vaan jaksa valvoo.Vaikka tekis mieli katsoa "suorana".Oikeestaan välillä ihmettelen entistä mua,miten valvoin aamuyöhön ja koisin iltapäivään,no sen aikainen elämäntilanne salli sen.Siis kysehän on vaan tavasta,loppujen lopuksi.Jos siitä haluaa eroon ,onnistuu kyllä,ääh tulipa aikamoinen seliselijuttu,mutta näin minulla.Ymmärrän täysin yökyöpeleitä,eikä se oo mikään ongelma.Elämä täytyy järkkäillä sitten niin,että se on mahollista.

    VastaaPoista
  4. Olemme ihmisiä, emmekä lepakkoja. Aamulla herätään töihin ja yöllä nukutaan. Niin se maailma pyörii ihan kaikkialla.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?