Petri on tuhma poika!

Tein facebookissa jonkin aikaa "Onko sulla pokkaa?" haasteen. Siinä täytyy kertoa itsestään viisi hurjaa faktaa. Mulla näitä hurjia faktoja löytyy ihan saakelisti varsinkin teiniajoilta. Näistäkin kolme on teininä tapahtunut. Ah niitä hyviä ihania aikoja!

1. Olen harrastanut seksiä julkisella paikalla.

2. Olen juonut kännit sovituskopissa. Juomathan tietenkin otettiin suoraan hyllystä ja kiinnikkin jäätiin kun promille määrä oli kasvattanut äänenvoimakkuutta.

3. Olen ajanut skootterilla kännissä.

4. Olen kontannut baarista ulos ja samalla haistattanut pitkät pokeille sekä oksentanut.

5. Ihmiset on mielestäni maapallon alinta pohjapaskaa ja maailma olisi parempi paikka ilman ihmisiä.


Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?