Palautuminen...

Palautuminen on alkanut nyt hyvin kun pääsi kotiin. Kävin hakemassa kunnon kipulääkityksen polveen ja pystyn taas kävelemään normaalin näköisesti. Mätivä ihottuma on melkein poissa kortisionin ansiosta ja lihakset pikkuhiljaa palautuu. Venyttelen aamuin illoin ja hieron niitä Voltaren geelin avulla. Onneksi polvi on vain ylirasittunut. Tuo kipeytynyt polvi on nimittäin se, jonka kanssa minulla on ollut ongelmia lapsesta saakka. Sijoiltaan menemistä, tulehduksia ym... En olisi ihmetellyt yhtään jos olisi ilmennyt joku vika kierukassa tai siteissä. Ensi viikolla olenkin varmasti jo täydessä vedossa.


Kommentit

  1. Onko se polvi nyt kunnossa vai ei? Rikki,ei ikinä mitäön ongelmaa ole ollutkaan, rikki ja on vaivannut lapsesta saakka..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hä??? En tajuu :D

      Siis ongelmia mulla tän vasemman polven kanssa on ollut lähes koko elämän ajan. Nyt ylirasitusta lukuunottamatta kunnossa.

      Poista
  2. Onko sinulla snapchat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollu mun juttu se snapchat. Testailin sitä viime syksynä kuukauden ja oli iha njäääh :S

      Poista
  3. Oletko hakenut Mr Gay Finland-kisoihin? Hakuaika päättyy 22.4.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon armeijassa. Ei mulla olis aikaa mihikään kuvauksiin. Pressitilaisuuksiin ym...

      Poista
  4. Tunnut popsivan noita särkylääkkeitä kuin irtokarkkeja. Ei tee kauheen hyvää maksalle ja suolistolle pitemmän päälle. Kannattais opetella olemaan sillai rauhallisesti ettei aina paikat repee ja hajoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennemmin sisäelimet paskana kuin tuntea fyysistä kipua :D

      Ja phyh mitään rauhallisuuksi. Rauhallisuus = tylsyys = tylsä elämä.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?