Jos pikkasen apua sais?

Mun elämä pyörii 99% armeijan ympärillä ja siitä en voi kirjoittaa. Nyt siis tarvitsisin vinkkejä, mistä haluaisitte mun kirjoittavan.


Kommentit

  1. Ei ideoita aiheista, mutta tulipa mieleen, että tiedätkö/tunnetko Au pairit Australiassa -sarjassa olevaa Susaa? Hänhän väittää, että kaikki Lappeenrannassa tuntevat hänet. Aika ylimielisen oloinen tyttö.

    VastaaPoista
  2. Eikö sinun pitänyt kirjoittaa postaus rasismista?

    VastaaPoista
  3. Miksi et voi kirjoittaa armeijasta, en tiennyt että se on kiellettyä vai koskeeko vain sinua? Kirjoita sitten vaikka tulevaisuudensuunnitelmistasi, onko häitä näköpiirissä, haaveiletko lastenhankkimisesta jollakin keinolla, oletko vielä muuttamassa helsinkiin, pelkäätkö homona islamin vaikutuksen lisääntymistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Timpat on hys hys miehiä. Timpat ei kuulu, eikä näy.

      Poista
    2. Siis mitkä "Timpat"?

      Poista
    3. Tiedusteluun kuuluvat miehet ja naiset ;D

      Poista
  4. Kuinka etenee ravintola?
    Kokkiura?
    Muutto Helsinkiin?

    VastaaPoista
  5. Esittele siun laukut ! :)

    VastaaPoista
  6. Onks tehty jo suunnitelmii tän vuoden pridea varten? :)

    VastaaPoista
  7. Itketkö katkeria kyyneleitä jos et saa lomaa Priden ajaksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon priden aikaan joko reservissä tai 3kk lomalla ennen aukin alkamista ;)

      Poista
    2. Oon priden aikaan joko reservissä tai 3kk lomalla ennen aukin alkamista ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?