Kuumetta, viinaa ja spiritismiä!

Oli vähän pitempi metsäreissu. Intissä parasta on kun pääsee pois kassulta metsään. Itse nimittäin viihdyn maastossa paljon paremmin. Jos pitää valita kassu vai maasto, niin maasto voittaa 100-0. Puskasta kun tultiin pois iski muhun se ärsyttävä jälkilämpö. Tai noh mä luulin sen olevan jälkilämpöä kunnes mittasin lämmöksi 38,6. Se tosin lähti laskemaan nopeasti. Seuraavana aamuna 37,5 ja nyt olen terve muutaman lepopäivän jälkeen.

Tällä hetkellä olen siis pääsiäislomalla ollut jo useamman päivän. Illalla olisi paluu vihreisiin. Loman olen viettänyt rentoutumalla. Mä oon kuluttanut kylpyvaahtoa pari purkkia, syönyt älyttömästi kaikkea mahdollista hyvää kuten esimerkiksi nutellauunibanaaneja vohveleilla, käynyt vähän tanssimassa, viettänyt aikaa koirien kanssa ja juonut hyvää punkkua pullon taikka kaksi. Mr.X piti myös nähdä, mutta ei aikataulut sovi yhteen, niin nyt pitää mennä mökömökönä takaisin.

Pelattiin muuten spiritismiä. Se oli hauska peli, vaikka paljoa ei tapahtunukkaan. Kyllä se lasi liikkui, mutta aika heikosti ja hitaasti. Suunniteltiin menevän joskus johonkin autiotaloon testaamaan tuota peliä.


Kommentit

  1. Ei viikkoa ilman sairaslomaa :-D

    VastaaPoista
  2. Lasi liikkuu spiritismissä juuri sen verran kuin sitä liikuttaa :) Ala-asteella meillä tuo oli suurta huvia hetken aikaa.

    VastaaPoista
  3. Miksi olet koko ajan kipeä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No yks syy on todennäkösesti etten lepää kipeenä. Kun olo on siedettävä buranan ja panadolin avulla oon menossa mukana 110%

      Sydänlihastulehdusta odotellessa :,D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?