Hellurei hiljaisuudesta!

Musta ei ole paljon kuulunut, koska olen sairastellut kuluneen viikon ajan ja veto ollut täysin pois. Maanantaina tuli köhää, kurkkukipua ja nuhaa. Tiistaina alkoi sitten kuumeilu. Kuume pomppi 35,5-38,5 väliä. Pari päivää sinnittelin, mutta keskiviikkoiltana huimasi, pyörrytti, heikotti ja silmissä pyöri sen verran pahasti, etten enää uskaltanut menoa jatkaa. Pakko oli veksissä käydä katsomassa mikä mua vaivaa. Joku viruspohjainen tauti sieltä sitten löytyi ja sain helpottavia pillereitä sekä vpo:ta ja vmtl:ää. Viikonlopun vietin lähinnä sängynpohjalla tekemättä mitään ja se kannatti. Eilis illasta asti olen nyt ollut kuumeeton ja tänään jaksoi jo kunnolla juoksuttaa koiria pitkin metsien umpihankia.

Viime viikko oli muutes eka viikko kun olin koko ajan "ei saatana jaksapystysaakelimitäpaskea". Ei se tosin intistä johtunut vaan kun oli koko ajan niin saakelin paska olo. Hengissä kuitekin selvitty ja nyt täysillä uuteen viikkoon sata lasissa. Lähellä kuitenkin lomilta palatessa oli, että alkava viikko olisi vietetty sairaalassa jos sielläkään. Hirvi nimittäin päätti jolkotella auton edestä tien yli tänne päin ajellessa.





Kommentit

  1. Mitäs pidät Suomen euroviisusta ja sen laulajasta? Laulaja on itseni mielestä hyvä, laulu ei niinkään. Mukavaa terveempää uutta viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon unohtanu avautuu aiheesta. Saara Aalto oli sellanen jolla ois pärjätty. Sandhja jos pääsee finaaliin niin sijoitus häntäpäässä.

      Poista
    2. Kerron laajemman vastauksen seuraavassa postauksessa :)

      Poista
  2. Ei olisi Saara Aaltokaan pärjännyt, siinäpä vasta hajuton ja mauton laulaja eikä jäisi kellekään mieleen millään tavalla. Mutta olet oikeassa, ei tule Sandhjakaan pärjäämään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paremmin se ois pärjänny. Tän vuoden paras ja ois päässy mun top10 listaan <3

      Poista
  3. Olen silloin tällöin lukenut blogiasi ja hirveän kiva huomata että olet mennyt inttiin. Itse olen jälkiaukissa kaupunkijääkärilinjalla ja TJ yhtä paljon kuin sulla. :) Tsemppiä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?