Poliisit on ovella!

Mun loma olikin jo liian leppoisa ja rentouttava, niin pitihän sitä saada lomalle hyvä poliisin täytteinen päätös. Mun ihana hullu naapuri päätti juosta mun kimppuun kun olin koirien kanssa tulossa lenkiltä, Rupes repimään mua takista ja huus ''tällä alueella ei koiria ulkoiluteta'' sun muuta tuollaista. Itse en tilanteessa pystynyt tekemään mitään muuta kuin pitämään koiria aisoissa. Ne kun rupesi puolustamaan mua ja yritti purra tuota naapuria, joka mun kimppuun hyökkäs. Mentor ja Tuisku ei siis normaalisti ole mitään kiinni käyviä, vaan kilttejä ja ihmis-/koiraystävällisiä poikia, jotka tulee kaikkien kanssa toimeen. Mutta puolustusmekanismi niiltä kyllä löytyy jos joku hyökkää niiden tai mun kimppuun. Onneksi pääsin kuitenkin melko nopeasti tilanteesta sisälle ja sain soitettua poliisit paikalle ja selvitettyä asian. Tein asiasta myös rikosilmoituksen vuokranantajan kanssa käydyn keskustelun jälkeen. Kyllä omalla piha-alueella täytyy saada kulkea turvallisesti ilman, että joku hyökkää kimppuun.


Kommentit

  1. No huh huh!Miten joku ees uskaltaa käydä ihmisen kimppuun ,joka kulkee koirien kanssa?Onko se uus naapuri,siis kyllähän liikut koirien kans siinä useesti(tosin nyt harvemmin).Oliko mies vai naishenkilö kyseessä?Aikamoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yks hullu mies ja ei oo uus naapuri. Luulee vissii tekevänsä säännöt asuinalueelle hullussa päässään.

      Poista
  2. Tää on vissiin tapahtunut vuokrataloalueella?Miten ne rajat siellä määritellään? Mua häiritsee,jos on vanha naapuri,miks se kilahtaa?Ihan tosta vaan,mites aikasemmin?Terveisin robotti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se nyt oo koskaa normaali ollu, mut tähä mennes tehny vaa turhia soittoja vuokranantajalle :D

      Poista
  3. Huh, kuulostaa pelottavalta! :(
    Millaisen asumisjärjestelyn olet sun koirille kehittänyt? Asuuko ne sun inttiviikot edelleen samassa asunnossa? Ja joku käy niitä sieltä sitten ulkoiluttamassa? Se tuli vaan mieleen, että ehkä jotakin konfliktia on saattanut sattua sun inttiaikanasi...? Ehkä tämä koiranhoitaja on esim "kusettanut" koiria talon nurkalla ja naapuri ei tykkää siitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Konfliktia on ollu ton suunnalta alusta asti. Ei sais kuulema pestä asuntoa hajusteellisilla pesuaineilla ja vaikka mitä :,D

      Niillä on hoitaja mun kämpässä ja sitten kun itse lomilla, niin lähtee pois siksi aikaa.

      Poista
    2. Konfliktia on ollu ton suunnalta alusta asti. Ei sais kuulema pestä asuntoa hajusteellisilla pesuaineilla ja vaikka mitä :,D

      Niillä on hoitaja mun kämpässä ja sitten kun itse lomilla, niin lähtee pois siksi aikaa.

      Poista
  4. Kaikkia hulluja sitä liikkuu vapaalla. Nyt varovaisuutta kehiin, just tuollainen kaistapää voi saada päähänsä vaikka kylvää myrkkylihapullia tms. sinne ympäristöön. Tuttava just kertoi, että joutuu käyttämään kilteillä koirillaan kuonokoppaa lenkeillä, kun ihan fiksulta asuinalueelta on alkanut löytyä myrkytettyjä nakinpaloja ym. kun joku koiravihaaja vauhdissa.

    Muuten tsemppiä jatkoon, hienosti olet tsempannut armeijassakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon aina ylivarovainen. Jos koira syö jotain maasta oksennutan ne aina suolapallolla ihan varmuuden vuoksi kun sairaassa maailmassa eletään.

      Kiitos täällä jatketaan täysillä eteenpäin :)

      Poista
    2. Mä oon tykänny olla täällä, jota ennakkoluulojen takia en ois uskonu :D

      Poista
  5. Siis hetkinen, mä muistelin että Mentor ja Tuisku oli sun vanhemmillas?
    Tuo kuonokoppa on aika kätevä, meillä käytössä myös lenkeillä erityisesti kun on edes pientä huhua myrkytystapauksista. Koira nauttii ja saa haistella, muttei syödä mitään ylimääräistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vähän vaihtelee. Ens viikko on isoveljen hoitovuoro :D

      Mä en kuonokoppaa oo käyttäny. Eikä nuo nykyään ulkonta mitään syö kun tietää saavansa suolapallon sillon xD

      Poista
    2. Moikka! Jos epäilet koirasi nielleen myrkkyä niin soita välittömästi eläinlääkärille, älä missään nimessä oksennusta koiraa! Jos oksennutat koiran niin mahdollinen myrkky kulkee sen elimistön läpi kertaalleen ja aiheuttaa enemmän haittaa ja kipua koiralle kun ettet oksennuttaisi sitä ollenkaan.

      Poista
    3. Koiran oksennuttaminen on normaali ensiaputoimenpide. Jos et tee sitä, niin se eläinlääkäri käskee sut todennäköisesti tekemään niin.

      Poista
  6. Ulkonta? Autocorrect päällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Njäh... Välillä vain on paljon puuhia esim yhtäkkiä tulee ilmoitus siirtymiseen aikaan 2minuuttia ja pyrin vastaamaan kommentteihin mahdollisimman pikaisesti niiden jättämisestä, niin aika paljon kirjotusvirheitä tulee.

      Poista
    2. Njäh... Välillä vain on paljon puuhia esim yhtäkkiä tulee ilmoitus siirtymiseen aikaan 2minuuttia ja pyrin vastaamaan kommentteihin mahdollisimman pikaisesti niiden jättämisestä, niin aika paljon kirjotusvirheitä tulee.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?