Tylsä, tylsempi, VP...

Kuolen kohta tylsyyteen. Mun polvi on toipunu polvilumpion horjahduksesta tosi hyvin. Tällä pystyy jo kävelemään lähes täysin normaalisti. Ainoa ongelma on rappuset kun taipuvuus ei ole vielä ihan oma itsensä. VP:nä on niin tylsää, että onneksi onkin toipunut pikavauhtia. Kuntoutuksen aloitin jo samantien maanantaina. Tukena mulla on kinesioteippiä, jota suosittelen paljon lämpimämmin kuin tukisidettä, joka mulla oli ekat kaksi päivää.

Aamulla mun piti päästä jo lähtemään metsään, mutta kyytiä ei näy missään, enkä usko sen enää tulevankaan kun kelloa katsoo. Informaatio intissä on kyllä aina 5/5. Kahden muun tupalaisen kanssa aamu kuudesta asti tönötetty tuvassa kyytiä odottamassa. Olisin oikeasti ulkona -30c pakkasessa ryömimässä maassa kuin katsomassa Netflixia punkassa. On sitä tosin muutakin tehty. Sotilaan käsikirjasta opiskelin teoriassa leiriytymisen sekä kaikkia perusasioita, etten täysin ole aiheesta pihalla. Ensi viikosta tulee kyllä paras. Meillä on koko viikko pelkkää ammuntaa, jota olen odottanut innolla.

Olen selvinnyt flunssaepidemiasta sekä polvilumpion sijoiltaan menosta ja nyt saa olla vaikka pää irti, niin minähän menen ampumaan.



Kerrankin ois ollu syytä valittaa tupavitusta. VP:nä parasta VP-Pinkat xD


Kommentit

  1. miten tuntuu että oot aina kipee tai joku paikka hajalla...koita nyt hyvä mies olla edes pari kuukautta terveenä. Syö hyvin ja liiku oikein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa mun elämään xD

      Kun elää täysillä ja hetken mielijohteilla ei pikku haavereilta voi säästyä. Hauskaa mulla tosin on aina xD


      Intin aikaiset vammat ei ole tosin omaa tuottamusta. Mielummin ryömisin maassa alikkien potkiessa lunta mun päälle kuin makaisin punkassa.

      Intin flunssaepidemialta ei säästynyt kuin muutamakymmen alokas. Tälläkin hetkellä meidän tuvassa 4/10 kipeänä. Itse en onneksi enää.

      Koira juoksi polveen päin ei ole mun vika vaan koiran vahinko kun liian innoissaan leikki Mentorin kanssa ja lumi on luistavaa materiaalia tarpeeksi tampattuna.

      Akillesjänteen tulehduksen aiheutti liian pienet maiharit, joita jouduin reilu viikon käyttämään. Vasta ensimmäisellä varustevaihdolla pääsi vaihtamaan kengät oikean kokoisiksi, jonka jälkeen on nyt jo lähes täysin parantunut.

      Ps. Intti on paikka, jossa sairastaa enemmän kuin loppuelämänsä aikana.

      Osa ayy mun sairasteluun on, että en yleensä koskaan jaksa parantua kunnolla, vaan hypin menemään lääkkeiden voimalla

      Ruokavalio mulla on ihanteellinen. No okei viikonlopun herkkuja voisi vähentää, mutta muuten ruokavalio koostuu 80% kasviksista, vihanneksista ja hedelmistä. Loput vaaleasta lihasta ja kalasta. Liikun säännöllisesti monta kertaa viikossa. Kaikki arvot (verenpaine, maksa-arvot, sit se hemoglibiini (mikä nyt olikaan) sun muut) oli ihanteelliset lääkärintarkastuksessa. Kehonkoostumus ja painoindeksi hyvät.

      Toivottavasti tämä selvensi ihmetystäsi xD

      Poista
    2. Tervetuloa mun elämään xD

      Kun elää täysillä ja hetken mielijohteilla ei pikku haavereilta voi säästyä. Hauskaa mulla tosin on aina xD


      Intin aikaiset vammat ei ole tosin omaa tuottamusta. Mielummin ryömisin maassa alikkien potkiessa lunta mun päälle kuin makaisin punkassa.

      Intin flunssaepidemialta ei säästynyt kuin muutamakymmen alokas. Tälläkin hetkellä meidän tuvassa 4/10 kipeänä. Itse en onneksi enää.

      Koira juoksi polveen päin ei ole mun vika vaan koiran vahinko kun liian innoissaan leikki Mentorin kanssa ja lumi on luistavaa materiaalia tarpeeksi tampattuna.

      Akillesjänteen tulehduksen aiheutti liian pienet maiharit, joita jouduin reilu viikon käyttämään. Vasta ensimmäisellä varustevaihdolla pääsi vaihtamaan kengät oikean kokoisiksi, jonka jälkeen on nyt jo lähes täysin parantunut.

      Ps. Intti on paikka, jossa sairastaa enemmän kuin loppuelämänsä aikana.

      Osa ayy mun sairasteluun on, että en yleensä koskaan jaksa parantua kunnolla, vaan hypin menemään lääkkeiden voimalla

      Ruokavalio mulla on ihanteellinen. No okei viikonlopun herkkuja voisi vähentää, mutta muuten ruokavalio koostuu 80% kasviksista, vihanneksista ja hedelmistä. Loput vaaleasta lihasta ja kalasta. Liikun säännöllisesti monta kertaa viikossa. Kaikki arvot (verenpaine, maksa-arvot, sit se hemoglibiini (mikä nyt olikaan) sun muut) oli ihanteelliset lääkärintarkastuksessa. Kehonkoostumus ja painoindeksi hyvät.

      Toivottavasti tämä selvensi ihmetystäsi xD

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?