Paska loma!

Tuisku päätti juosta mun jalkaan päin ja sijoiltaanha tuo polvi päätti mennä. Onneksi mulla nykyään sen verran vahvat siteet polvissa, että se ei sivulle muljahtanut. Vähän koholla törrötti ja helposti sain loksautettua paikalleen pienellä tyrkkäsyllä. Turvotusta ja murtumiakaan  ei tullut yhtään. Lääkärikin ihmetteli miksei polvi ole lainkaan turvonnut. Antoi matkaan astetta vahvempia kipulääkkeitä ja idealsiteen. Kävelemäänkin pystyy ihan hyvin pientä jomotusta lukuunottamatta. Huomisen lepään ja sitten metsäreissulle. Että tämmöinen vikalomapäivä. Ei mikään onnistunein lomanpäätös.







Kommentit

  1. jääkö siis ensimmäinen metsäpäivä välistä vai tiistainako lähdette vasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenna on cooper, jona jtän välistö. Tiistaina metsään.

      Poista
    2. Hahah no sit osu hyvään kohtaan toi sun jalkavamma jos cooperin vältät.. :D

      Poista
    3. Kyl mä ennemmin oisin cooperin juossu :D

      Parin viikon päästä sen kuitenkin joudun juoksemaan.

      Poista
  2. Voi voi, mut tsemppiä! Sä oot kyllä ton ikäseks omituisen paljon kipeenä tai joku paikka rikki, kannattais käydä perusteellisessa lääkärintarkastuksessa kun muutenkin joudut alvariinsa lääkärissä ramppaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tapatuma-altis xD

      Viime viikol oli lääkärintarkastus ja terveen paperit sain. Parasta A-luokkaa luokitus pysyi edelleen.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?