Ensimmäinen loma-aamu!

Luoja mikä aamu tänään oli. Intti kyllä sekoittaa pään pahan päiväisesti. Heräsin aamulla ja otin puhelimen esille. Kello oli noin 06:10. Säikähdin miksei meillä ole valot päällä, tuvan ovi auki ja punkat tekekeillä. Pomppasin kauhealla vauhdilla ylös ja sitten vasta tajusin olevani kotona. Noh tuli siinä nyt samalla ylösnousemuksella käytettyä koirat lenkillä, että sai nukkua rauhassa puolille päivin. Muutenkin intti kyllä on saanut outoja muutoksia aikaan. Ajatelkaa, että mä lähdin Gemmistä pois jo vähän ennen yhtä eilen. Mua rupesi nukuttamaan niin älyttömästi ja nukkumaan käydessä uni tuli parissa sekunnissa. Käynti kuitenkin siellä oli pakollinen. Gemmissä oli Shotgun with DJ Ninth Floor bileet. Ekan tunnin ajan shotteja 1e, erilaisia skaboja, nurkkeily kone, josta suurimman tuloksen tehnyt mies ja nainen saivat itselleen palkinnoksi Everlastin 150e arvoiset nyrkkeilyhanskat ja tietenkin pääsin kertomaan joka toiselle ihmiselle minkälaista intissä on, tykkäänkö olla siellä, miten olen pärjännyt ym... Nyt lähden ostamaan metsätavarat, käyn syömässä hyvin jossain ja illemmalla ystävät tulevat mun luokse iltaa viettämään.




Kommentit

  1. Hehheh,tuli mieleen nuoruus,olin joku parikymppinen ja saanut hyvän duunipaikan(ei se mikää hyvä ollut,nyt ku aattelee)olin tottunu lorvaileen,mutta nyt halusin tehä vaikutuksen.Täpinöissä oikeesti,yks aamu heräsin ihan paniikissa,katoin kelloo,se näytti liikaa,äkkiä vaatetta päälle,kunnes mun sillonen tyttökaveri tuli ja sano,mitä vittuu sä touhuut,selvisi sitten että lauantaita mentiin.Taisin kusta hunajaa:)

    VastaaPoista
  2. Miks sun viestit täällä kommenttiosiossa tulee tuplana?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?