Ensimmäinen hajoaminen...

Tulihan se sieltä. Juuri tossa 10min sitten... Oon oottanu ekoja ammuntoja ekasta päivästä asti. Pakkasin taisteluvarustuksen valmiiksi, koska aamulla aikaisin lähtö. Tai noh muilla on ja minulla ei. Hoitsu määräs mut optikolle ja optikko on merkattu 07:30-16:00 päiväjärjestykseen. Itellä se on 14:00, enkä saa lähteä silti mukaan. Mun vasemmassa silmässä on 0,7 näkö ja ne yrittää tunkea mulle laseja. Olen kyllä sanonut etten niitä vastaan ota, enkä käytä, mutta mennään vittu sitten turhaan sinne ja jäädään kaikista jälkeen. Ei se mun vika sitten ole, että olen ainoa, joka ei osaa ampua. Tekis tällä hetkellä mieli itkeä ja painua ovet paukkuen ulos ja huutaa haistakaa vittu koko valtiovalta. Turhauttaa niin perkeleesti. Haluan oppia ampumaan, enkä hakea rillejä silmän takia, jolla ei ole vaikutusta mihinkään. Tähtäyssilmän näkö kuitenkin on erinomainen. Oon ollu saatana koko viikonlopun palveluksessa kuumeessa ihan vaan sen takia, ettei mulle laitettaisia VP:tä, VPM:ää, VPO:ta tai VPU:ta...... Ihan turhaan oon kärsiny. Kirjotus virheitä varmaan koko avautumispostaus täynnä, mutta I dont give a shit. Yötä mä lähen aamulla veksiin kun ei ole syytä enää kipeänä olla palveluksessa.


Kommentit

  1. No mitä väliä kun valtio kerta maksaa? Etköhän sä pääse vielä ampumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On sillä väliä.... Haluan maastoon, enkä maata koko vitun päivää sängyssä.

      Poista
  2. Älä nyt oo tollanen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahin pettymys on purettu jo ja fiilis ihan ok.

      Ensiksi sulkeuduin omaan tilaan kera netflix ja kuulokkeista voluumit kaakkoon, "oman rauhan" jälkeen sitten avauduin tupakavereille miten helvetisti vituttaa kera nuuskan ja nyt fiilis ihan ok.

      Nyt mä tiedän mitä kaikki tarkottaa sillä, että tunteet tuntuu moninkertaisilta intissä verrattuna siviiliin.

      Poista
  3. Veikkaan, että pääset kyllä vielä ampumaan ihan sydämesi kyllyydestä siellä, ja nokkelana varmasti saat muut kiinni taidoissa, etkä jää jälkeen. Tsemppiä ja paranemisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääsen ja kylhä mä saan sit varmaa alikin vieree tarkemmi neuvomaan. Se oli vaa se saatananmoine pettymys ja väsymys ni vähä hajotti. Uusi päivä ja nyt taas hyvä fiilis.

      Poista
  4. Mikset sä voi käyttää laseja?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?