Alokas Penna ilmoittautuu palvelukseen!

Huomenna olisi sitten lähtö Lappeenrannan Rakuunaeskadroonaan. Jos joku olisi vuosi sitten näin sanonut käyvän, niin olisin nauranut päin naamaa. Mitkä fiilikset? Todella hyvä, odottava ja innostunut. Yleensä en jännitä yhtään mitään, mutta nyt on pakko sanoa jännittävänkin pikkaisen. Syy jännitykseen on etten tiedä siellä mistään mitään, enkä ole tottunut sellaiseen. Tosin eipä muutkaan 1/16 aloittavat tiedä sen enempää. Jotkut sanoo armeijan olevan elämän parasta aikaa. Itse en tuohon usko, mutta helkutin hauska ja erilainen vuosi on varmasti luvassa.

Lähtövalmius täällä on 100%. Kaikki hyödylliset tavarat kuten hygienia vehkeet, sukkia, alkkareita, viihdettä vapaa-ajalle sun muut roinat. Hiuksetkin on jo lähtökunnossa. Mr.X halusi välttämättä saada sen nautinnon nylkeä mut, joten ainnoin sille ihanalle sadistille sen nautinnon. Mulla ei oikeasti ole ollut näin lyhyitä hiuksia sitten 4.lk:n. Viidennestä luokasta eteenpäin sain itse ruveta päättämään omista hiuksistani, eikä sen jälkeen lyhyttä ole näkynyt. Pakko kuitenkin sanoa mun olevan hiukan helpottunut. En nimittäin näytä ihan niin kauhealta kun olin päässäni ajatellut. Mr.X sanoi myös naurettuaan tarpeeksi mun olevan aika söpö pikkupoika. Mulla ei sitten ole mitään hajua milloin seuraava postaus ilmestyy. Viimeistään ensimmäisillä lomilla kuulette musta seuraavan kerran. Nyt menen tuntemaan tunnontuskia ja syöttämään koirille naudan sisäfilettä, kermaperunoita ja paistettuja kasviksia, jonka jälkeen lähetään monen tunnin lenkille.



Kommentit

  1. Hyvin se menee, ei armeija ole sen kummoisempi paikka sen jälkeen kun on tottunut sen rytmiin. Asenne ratkaisee aina (jota uskon sinulta löytyvän). :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kuolema tulee aluksi aamuherätyksiin:D

      Poista
    2. No siihenkin kyllä tottuu, muutaman viikon päästä ei tunnu enää missään! :D

      Poista
  2. Teetkö sit postauksia sieltä intistä?että miten on menny?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on varmasti paljon hyvännäköisiä miehiä ;)

      Poista
    2. Eiköhä sinne kuule mennä tekemään ihan jotain muuta kuin miehiä kattelemaan...

      Poista
    3. Älä huijaa, katselet kumminkin niitä! ;)

      Poista
  3. Kyllä ehtii miehiäkin ihastelemaan. Isojen poikien oon kuullut kertovan että sängyssä peiton alla iltaisin runkkailivatkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulkaa ite ihastelemaa miehiä tänne xDD

      Mä ainakin keskityn olennaiseen :D

      Poista
  4. Nohh,kuis meni eka päivä? ;) oliks paljon alokas-hottiksii? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvinhän tää on alkanu. Mulla oli tuvan parhaite järjestetty kaappi. Punkka&pinkka läpi ekalla yrityksellä ja pinkasta sanottiin "ei toi voi olla ensimmäinen pinkka" :D

      Mä oon tykänny, vaikka ruoka oli vähäbmautonta enne ku laitto tabascoa sekaan.

      Poista
    2. Iltaloma on loppuviikosta, niin kirjoittelen silloin postausta.

      Poista
    3. Ootko kerennyt yhtään tutustumaan muihin ihmisiin siellä? Jos olet, niin minkälaista porukkaa?

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?