Alkutunnelmat intistä!

Täällä sitä nyt omassa punkassa makoillaan palveluspuvussa. Ajattelin vähän alkutunnelmia laittaa teille. Eilen oli siis saapuminen ja ihme kyllä minua ei enää ollenkaan jännitänyt. Mulla oli sen sijaan "Mihin vittuun mä taas oon itteni tunkenut?" fiilis. Sekin katosi kyllä jo ekoilla askelilla. Ihan ensiksi pääsimme rokotettavaksi. Toiseen käteen pari piikkiä ja toiseen yksi. Sen jälkeen olikin tavaran haku. Reippaana poikana ihan itse kannoin kaksi repullista ja morttisäkillisen tavaraa. Tarkistettiin tietenkin, että kaikki listan mukaiset tavarat on kaikilla ja sitten tupiin kaapin laittoon. Minua peloteltiin muuten kolmella eri asialla. Siitä etten saa tavaroita mitenkään kaappiin mahtumaan sekä pinkasta ja punkasta. Kaappi ei nyt mielestäni mitenkään vaikea ollut. Hyvin mahtui kaikki ja tilaakin on vielä. Varsinkin kun siviilitavarat saa ekoilla lomilla heivata pois. Punkan tekemisessä meni vähän aikaa sen kuitenkin mennessä läpi. Pinkastani olen kyllä kaikkein ylpein. Alikki sanoi mun elämäni ensimmäisestä pinkasta "Ei tuo voi olla ensimmäinen pinkka."

Tänään on heti aamusta saakka jatkettu perusasioiden opiskelua. Arvomerkkejä, toimistokäyttäytymistä, puhuttelua sekä parit sulkeisetkin oli. Ehkä mä oon hullu, mutta nyt alun jälkeen mun fiilikset on, että täällä on kiva olla. Ei mulla ainankaan vielä ole tullut mitään ärsyttävää vastaan ja oma tupakin on ihan huippu. Eikun onpas! Mun kaikki vaatteet on kokoa XL ja saan pienempiä vasta perjantaina varustevaihdossa. Tupalaisten kanssa olen onneksi saanut vaihdella vähän sopivampaa vaattetta päälle. Paljon särmempää kun on istuvat vaatteet, eikä teltta päällä. Hei yksi tosi nolo juttu mun on pakko kertoa. Sain unta viimeyönä joku 1-2h ja väsymys on sen mukainen. Noh äsken lähdin röökille ja pokkana vaan kailotin "Herra alikenraali! Alokas Penna, voinko mennä tupakalle" Alikersantti sai pikaisen ylennyksen. Itseäkin rupesi naurattamaan kun tajusin mitä sanoin. Tähän tosin vähän varmaan vaikuttaa kun juuri ennen röökille menoa opiskelin kenraaleita. Mutta mä lähen nyt viettämään vapaa-aikaa muualle täältä tuvasta. Kirjottelen sitten taas kuulumisia joskus.

Kommentit

  1. Näytät tosi hyvältä! :) Aamuja! ;) Hyvin se menee, näytä niille!!!

    VastaaPoista
  2. Telamiinat on maailman parhaita, namm! Pääsisipä sotkuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuu mun kanssa xD

      Sotilaan seurassa saa tulla :D

      Poista
  3. Ihan oot solttupojan näkönen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole näköinen vaan minä olen solttupoika ! :D

      Poista
  4. Kukaa hoitaa sun koirat tällä aikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tungin ne mun vanhemmille ja sanoin "nähdään lomilla". Välillä menee hoitoon sinne, mistä Tuiskun otin.

      Poista
  5. Monelta teillä on herätys aamuisin? Miten oot päässy ylös?:D Etkö yleensä heräile aika myöhää? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herätys 06:00 ja tarvittavien varusteiden oltava päällä, punkka pedattuna ja ulkona muodostelmassa 15minuutissa. Itsellä menee noin 12min. Olen valmiina ulkona muodostelmassa ennen kuin olen edes älyllisesti hereillä xD

      Poista
    2. Toisaalta eipä tule yökausia GMssa riekuttua ja sen jälkeen vielä koiria pissatettua joten unta tulee varmasti enemmän kuin ennen. Toivottavasti tupakavereilla on levottomat jutut hiljaisuuden jälkeen, ennen ainakin kuiskailivat keskenään seksifantasioitaan ja kai siellä aina jonkun peitto heilui rytmikkäästi.

      Poista
    3. Vähemmän mä tääl oon nukkunu ku en oo tottunu viel. Nukun sellasia tunnin tai kahen pätkiä, herään ja taas nukuhanan ja sit onki vittu ylös sielt niiku oisitte jo :D

      Ei ainakaan meidän tuvassa ole ollut.

      Poista
  6. Moi Petri! Ois tosi mielenkiintoista kuulla, millaista on olla homona intissä. Olettaen siis, että jossain vaiheessa inttiä tulee ilmi, että olet homoseksuaali. Että onko asenteet stereotypisen negatiivisia vai jo sentään muuttuneet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samanlaista on kuin kaikilla muillakin. Eiköhän kaikki tiedä jo kun puolet on Lappeenrantalaisia ja Lappeenrannassa kaikki tietää mut.

      Täällä ei kerkeä miettimään kuka on mitäkin kun koko ajan ollaan menossa. Mun tupa ainakin on paras ja särmin tupa koko yksikössä 👊💪

      Poista
  7. Onks sun huonees hyvii tyypei? Mun veli oli samas huoneesjoidenki nörttien kans,jotka vaa luki kirjoja ku oli vapaata aikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on tääl heitelty voltteja, puhuttu paskaa alikeista (ei kerrota niille) ja muuta kivaa. Viihyn kyl täällä ;D

      Poista
  8. Aattelin tarjota lasagnee sunnuntaina, kun tulee kamuja kylään.Vittu,vahingossa otin lasangettee paketin ,toine on kyllä levyjä,käykö ne yhteen ja pelasta mut pulasta,pliiiisss,rakas,oisin voinu kuuklesta katsoa.mutta luotan enemmän suhun:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palottele ne vaa suunnillee saman kokoseks ku lasagnette pastat on :)

      Poista
    2. Palottele ne vaa suunnillee saman kokoseks ku lasagnette pastat on :)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?